Nimipäivä:
Alma
13°C Helsinki

Evan Bouchard loukkaantui MM-kisoissa

Aihesivu: Evan Bouchard loukkaantui MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kanadan jääkiekkotähti Evan Bouchard loukkaantui MM-puolivälierässä Yhdysvaltoja vastaan. Hän sai päähän kohdistuneen taklauksen, jonka seurauksena hän makasi liikkumattomana jäällä, mutta oli tajuissaan. Bouchard ei palannut otteluun, ja hänen tilannettaan seurataan tarkasti myös NHL-joukkue Edmonton Oilersin näkökulmasta.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 28.5.2026 klo 20:15
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kanadan jääkiekkotähti Evan Bouchard loukkaantui MM-puolivälierässä Yhdysvaltoja vastaan. Hän sai päähän kohdistuneen taklauksen, jonka seurauksena hän makasi liikkumattomana jäällä, mutta oli tajuissaan. Bouchard ei palannut otteluun, ja hänen tilannettaan seurataan tarkasti myös NHL-joukkue Edmonton Oilersin näkökulmasta.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 20:15, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Evan Bouchard loukkaantui MM-kisoissa • Bouchard ei pelaa enää MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 28.5.2026 klo 20:15.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #EvanBouchard, #MMjääkiekko, #EdmontonOilers.

Selkokielinen yhteenveto

Evan Bouchard loukkaantui MM-kisoissa

Kanadan jääkiekkopelaaja Evan Bouchard loukkaantui MM-puolivälierässä. Hän sai päähän kohdistuvan taklauksen Yhdysvaltojen Ryan Lindgreniltä. Bouchard makasi hetken jäällä, mutta oli tajuissaan. Hän ei palannut peliin. Edmonton Oilers seuraa hänen tilannettaan huolestuneena.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.