Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen. Helsingissä etsitään kadonnutta miestä, ja Trump vitsaili toimittajaillallisella.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Euro on noussut 1,165 dollariin ja dollari 159,268 jeniin 28. toukokuuta kello 18:40. Tämä kehitys vaikuttaa valuuttakursseihin ja kansainvälisiin markkinoihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Euro on noussut 1,165 dollariin ja dollari 159,268 jeniin 28. toukokuuta kello 18:40. Tämä kehitys vaikuttaa valuuttakursseihin ja kansainvälisiin markkinoihin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 19:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Euro vahvistuu dollariin nähden.
Euro nousee dollariin verrattuna
Euro on nyt 1,165 dollaria. Dollari on 159,268 jeniä. Tämä tapahtui 28. toukokuuta kello 18:40. Muutos vaikuttaa valuuttakursseihin.
Euro on noussut 1,165 dollariin ja dollari 159,268 jeniin 28. toukokuuta kello 18:40. Tämä kehitys vaikuttaa valuuttakursseihin ja kansainvälisiin markkinoihin.
Euro on noussut arvoon 1,163 dollaria. Samalla dollari noteerattiin 159,459 jeniin. Muutokset tapahtuvat 27. toukokuuta kello 18:40.
Talous • jaetut avainsanat: #Euro, #Dollari
UPM ja Sappi ovat solmineet sopimuksen graafisten paperien yhteisyrityksen perustamisesta. Yhteisyritys yhdistää UPM:n ja Sappin liiketoiminnat, ja sen arvo on 1420 miljoonaa…
Talous
Terveystalo on päättänyt karsia henkilöstöään muutosneuvottelujen jälkeen. Yhteensä noin 85 työtehtävää päättyy, ja 34 työntekijää lomautetaan toistaiseksi. Lisäksi 389 työntekijää lomautetaan kahdeksi…
Talous
Summa Defencen taloudellinen tilanne heikkenee, ja yhtiön varat riittävät vain kahdeksi kuukaudeksi. Yritys on yrittänyt myydä tytäryhtiöitään selvitäkseen, mutta sen tulevaisuus on…
Talous
Islanti on ohittanut Sveitsin maailman kalleimpana valtiona, kertoo islantilainen ammattiliitto Viskan. Hinnat Islannissa ovat noin kolme prosenttia korkeammat kuin Sveitsissä. Hintojen nousu…
Talous
Tulli on takavarikoinut noin viisi miljoonaa laittomasti Suomeen tuotuja savukkeita. Kaksi latvialaista kuljetusyritystä epäillään tuoneen savukkeita kaupallisten kylmäkuljetusten mukana. Toiminnalla on vältelty…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.