Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Uusi 007 First Light -peli on saanut erinomaisia arvioita kansainvälisiltä pelimedioilta. Pelin on kehittänyt tanskalainen IO Interactive, joka tunnetaan myös Hitman-peleistään. The Guardian antoi pelille täydet viisi tähteä ja Metacritic-sivustolla peli on saanut arvosanan 87/100.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Uusi 007 First Light -peli on saanut erinomaisia arvioita kansainvälisiltä pelimedioilta. Pelin on kehittänyt tanskalainen IO Interactive, joka tunnetaan myös Hitman-peleistään. The Guardian antoi pelille täydet viisi tähteä ja Metacritic-sivustolla peli on saanut arvosanan 87/100.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 16:36, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa James Bondin uusi peli saa ylistystä.
James Bondin uusi peli on hyvä
Uusi peli nimeltä 007 First Light on saanut hyviä arvioita. Pelin on tehnyt tanskalainen IO Interactive. The Guardian antoi pelille viisi tähteä. Pelissä James Bondia ääninäyttelee Patrick Gibson. Tarina kertoo Bondin uran alkuvaiheista.
Uusi 007 First Light -peli on saanut erinomaisia arvioita kansainvälisiltä pelimedioilta. Pelin on kehittänyt tanskalainen IO Interactive, joka tunnetaan myös Hitman-peleistään. The Guardian antoi pelille täydet viisi tähteä…
IO Interactive on julkaissut 13 minuuttia pelikuvaa uudesta 007: First Light -pelistä. Videolla esitellään tarinan alkuvaiheita ja hiiviskelyelementtejä. Peli julkaistaan 27. toukokuuta…
Pelit • jaetut avainsanat: #JamesBond, #IOInteractive
007 First Light -peli julkaistiin 27. toukokuuta ja se on ensimmäinen suuri James Bond -peli yli kymmeneen vuoteen. Pelissä Patrick Gibson esittää…
Pelit • jaetut avainsanat: #JamesBond, #PatrickGibson
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
IO Interactive on valmis kehittämään jatko-osan 007 First Light -pelille, mikäli peli saa hyvän vastaanoton. Pelin näyttelijä uskoo, että Amazonin tulisi harkita…
Pelit • jaetut avainsanat: #IOInteractive
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
PlayStation on päättänyt sulkea romurallipeli Destruction AllStarsin verkkopalvelut. Peli, joka julkaistiin PS5:lle vuonna 2021, ei saavuttanut toivottua menestystä. Käyttäjät voivat pelata yksinpelitoimintoja…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.