Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ruskolaisessa K-Marketissa tapahtui vahinko, kun nuoret piilottivat limsatölkin jäätelöaltaaseen. Tölkin räjähdys vaurioitti laitteita ja aiheutti lähes 3000 euron kulut. Kauppias aikoo kuitenkin suhtautua nuoriin rakentavasti ja on ilmoittanut asiasta poliisille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ruskolaisessa K-Marketissa tapahtui vahinko, kun nuoret piilottivat limsatölkin jäätelöaltaaseen. Tölkin räjähdys vaurioitti laitteita ja aiheutti lähes 3000 euron kulut. Kauppias aikoo kuitenkin suhtautua nuoriin rakentavasti ja on ilmoittanut asiasta poliisille.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 16:13, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Limsatölkki räjähti kaupassa.
Limsatölkki räjähti kaupassa
Kaupassa tapahtui vahinko, kun nuoret laittoivat limsatölkin jäätelöaltaaseen. Tölkki räjähti ja vaurioitti laitteita. Vahingot maksavat lähes 3000 euroa. Kauppias on ilmoittanut asiasta poliisille. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, mutta vakavin tapaus.
Ruskolaisessa K-Marketissa tapahtui vahinko, kun nuoret piilottivat limsatölkin jäätelöaltaaseen. Tölkin räjähdys vaurioitti laitteita ja aiheutti lähes 3000 euron kulut. Kauppias aikoo kuitenkin suhtautua nuoriin rakentavasti ja on ilmoittanut…
Lappeenrannassa on kadonnut noin 80-vuotias mies, joka nähtiin viimeksi keskiviikkoiltana. Poliisi on käynnistänyt etsinnät ja pyytää havaintoja miehestä, joka on noin 175…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Puu-Käpylässä syttyi voimakas tulipalo, joka aiheutti runsaasti savua alueelle. Pelastuslaitos varoittaa asukkaita välttämään liikkumista lähialueella ja sulkemaan ikkunat sekä ovet. Henkilövahingoilta…
Kotimaa
Turun ydinkeskustan elinvoima on kasvanut viimeisten kolmen vuoden aikana. Myös useat muut kaupungit, kuten Helsinki ja Tampere, ovat vahvistuneet. Uudet liiketilat ja…
Kotimaa
Tampereella poliisi otti kiinni sekavasti käyttäytyneen henkilön keskiviikkona. Kiinnioton jälkeen paikalle saapui ensihoidon yksikkö, joka tarkasti henkilön kunnon. Poliisi vahvistaa tapahtuneen Tampereen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Mäntyharjulla on edelleen kateissa noin 40-vuotias nainen, jonka katoamisesta ilmoitettiin 19. toukokuuta. Nainen on noin 170 senttimetriä pitkä ja liikkuu punaisella Helkama-polkupyörällä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa on havaittu alaikäisten nuorisoporukoita, jotka ryöstelevät ja pahoinpitelevät muita nuoria. Poliisi on huolissaan erityisesti kauppakeskusten ympärillä tapahtuvasta väkivallasta ja huumekaupasta. Rikoksia…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.