Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Suomessa terrorismilainsäädäntöä kiristetään, kun uusi laki astuu voimaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vanhojen osakeasuntojen hinnat laskivat huhtikuussa 4,3 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Maaliskuuhun nähden hinnat kuitenkin nousivat 0,8 prosenttia. Suurista kaupungeista vain Oulussa nähtiin nousua, joka oli yksi prosentti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vanhojen osakeasuntojen hinnat laskivat huhtikuussa 4,3 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Maaliskuuhun nähden hinnat kuitenkin nousivat 0,8 prosenttia. Suurista kaupungeista vain Oulussa nähtiin nousua, joka oli yksi prosentti.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 08:24, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Asuntohinnat laskivat huhtikuussa jälleen • Asuntohinnat laskivat huhtikuussa.
Asuntohinnat laskevat taas
Asuntojen hinnat ovat laskeneet huhtikuussa. Laskua on ollut 4,3 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Maaliskuuhun verrattuna hinnat nousivat kuitenkin 0,8 prosenttia. Oulussa hinnat nousivat vain yhden prosentin.
Vanhojen osakeasuntojen hinnat laskivat huhtikuussa 4,3 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Maaliskuuhun nähden hinnat kuitenkin nousivat 0,8 prosenttia. Suurista kaupungeista vain Oulussa nähtiin nousua, joka oli yksi prosentti.
Vanhojen osakeasuntojen hinnat jatkoivat laskuaan huhtikuussa, Tilastokeskus kertoo. Koko maassa hinnat laskivat 4,3 prosenttia vuodentakaisesta, mutta maaliskuuhun verrattuna nousua oli 0,8 prosenttia. Ainoastaan Oulussa asuntojen hinnat nousivat, muissa…
Asuntojen hinnat Helsingissä ovat laskeneet merkittävästi. Kerrostaloasuntojen hinnat putosivat 7,1 prosenttia ja rivitaloasunnoissa laskua oli 5,2 prosenttia vuodentakaisesta. Kuluttajien asunnonostoaikeet ovat historiallisen…
Talous • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Asuntohinnat
Terveystalo on päättänyt karsia henkilöstöään muutosneuvottelujen jälkeen. Yhteensä noin 85 työtehtävää päättyy, ja 34 työntekijää lomautetaan toistaiseksi. Lisäksi 389 työntekijää lomautetaan kahdeksi…
Talous • jaetut avainsanat: #Oulu
Kilpailu- ja kuluttajavirasto KKV on paljastanut suomalaisen marjakartellin, jossa suurimmat yhtiöt ovat sopineet marjanpoimijoille maksettavista korvauksista. Kartellitoiminta on laitonta ja se on…
Talous
Kemira on päättänyt vähentää 21 tehtävää Suomessa osana muutosneuvotteluja. Maailmanlaajuisesti yhtiö aikoo karsia yli 120 tehtävää, mikä tuo noin 15 miljoonan euron…
Talous
Kilpailu- ja kuluttajavirasto on paljastanut kartellin marja-alalla, johon osallistuu useita yrityksiä, kuten Polarica ja Kiantama. Virasto aikoo esittää seuraamusmaksuja kartelliin liittyville yrityksille.…
Talous
Temusta tilatuissa hanoissa on havaittu vakava vesivahingon riski, kertoo Tukes. Testeissä muovisiksi osoittautuneet hanat eivät kestäneet normaalia käyttöä ja rikkoutuivat alhaisella paineella.…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.