Nimipäivä:
Ossi, Ossian
22°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.


Kotkassa talo paloi yöllä

Aihesivu: Kotkassa talo paloi yöllä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kotkassa syttyi tulipalo, joka tuhosi lähes kokonaan kaksikerroksisen omakotitalon. Perhe herätettiin naapurilta, ja henkilövahingoilta vältyttiin. Pelastuslaitos on rajannut palon leviämisen muihin taloihin, mutta lemmikit ovat kadoksissa.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 28.5.2026 klo 07:41
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Kotkassa syttyi tulipalo, joka tuhosi lähes kokonaan kaksikerroksisen omakotitalon. Perhe herätettiin naapurilta, ja henkilövahingoilta vältyttiin. Pelastuslaitos on rajannut palon leviämisen muihin taloihin, mutta lemmikit ovat kadoksissa.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 07:41, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kotkassa talo paloi yöllä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 28.5.2026 klo 07:41.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kotka, #Tulipalo, #Pelastuslaitos.

Selkokielinen yhteenveto

Kotkassa talo paloi yöllä

Kotkassa syttyi tulipalo yöllä. Kaksikerroksinen talo paloi lähes kokonaan. Perhe herätettiin naapurilta, ja he selvisivät ilman vahinkoja. Kissa saattaa olla jäänyt taloon, mutta koira on kadonnut. Pelastuslaitos on saanut palon rajattua.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.