Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sosiaali- ja terveysministeriön selvitys suosittelee kotihoidon tuen lakkauttamista. Iranin neuvottelutiimi on päättänyt vetäytyä viestinvaihdosta Yhdysvaltojen kanssa rauhanneuvottelujen puuttuessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuusinkertainen Suomen mestari Anniina Kortetmaa on siirtynyt valmentajaksi urheilu-uransa jälkeen. Hän on muuttanut Kuopioon, missä hän aloittaa uuden vaiheen urallaan. Kortetmaa tuo mukanaan laajan kokemuksen huipputasolta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuusinkertainen Suomen mestari Anniina Kortetmaa on siirtynyt valmentajaksi urheilu-uransa jälkeen. Hän on muuttanut Kuopioon, missä hän aloittaa uuden vaiheen urallaan. Kortetmaa tuo mukanaan laajan kokemuksen huipputasolta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 05:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Anniina Kortetmaa aloittaa valmentajana Kuopiossa • Pikajuoksija Anniina Kortetmaa arvioi somea.
Anniina Kortetmaa alkaa valmentaa Kuopiossa
Anniina Kortetmaa on kuusinkertainen Suomen mestari. Hän on nyt muuttanut Kuopioon. Kortetmaa aloittaa valmentajana urheilu-uransa jälkeen. Hänellä on paljon kokemusta huipputasolta.
Kuusinkertainen Suomen mestari Anniina Kortetmaa on siirtynyt valmentajaksi urheilu-uransa jälkeen. Hän on muuttanut Kuopioon, missä hän aloittaa uuden vaiheen urallaan. Kortetmaa tuo mukanaan laajan kokemuksen huipputasolta.
Anniina Kortetmaa, menestynyt suomalainen pikajuoksija, on huomannut muutoksia tähtiurheilijoiden sosiaalisen median käytössä. Hän seuraa tarkasti lajin kehitystä ja urheilijoiden viestintää. Kortetmaan mielestä some on tärkeä osa urheilumaailmaa.
Urheiluvaikuttaja Esa Klinga on menehtynyt 86-vuotiaana. Hänen ystävänsä Jari Piirainen kertoi, että Klingan voimat olivat heikentyneet viime vuosina. Klinga oli tunnettu urheilumies…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Urheilu
KooKoon entinen kapteeni Otto Paajanen siirtyy TPS:ään jääkiekon SM-liigassa. Paajanen solmi turkulaisseuran kanssa kahden vuoden sopimuksen ja on innoissaan uudesta mahdollisuudestaan. Samalla…
Jääkiekko
Kitchener Rangers voitti kolme joukkuetta Kanadan juniorijääkiekon finaaliturnauksessa ja eteni loppuotteluun. Joukkueen valmentaja Jussi Ahokas totesi pelin olleen vaikeaa, mutta voittoja tuli.…
Jääkiekko
Suomi hävisi Sveitsille MM-kisojen puolivälierässä 4–2. Tappio tarkoittaa, että lohkon kärkipaikka meni Sveitsille, mutta Suomi jatkaa turnauksessa. Unelma maailmanmestaruudesta on yhä elossa.
Jääkiekko
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tunteet kuohuivat, kun Ruotsin Oliver Ekman-Larsson ja Slovakian Kristian Pospisil riitelivät. Ekman-Larsson laukoi kiekon…
Jääkiekko
Jan-Mikael Järvinen on palannut kasvattajaseuraansa Ilvekseen pitkän uran jälkeen. Hän on pelannut aiemmin myös Leijonissa ja odottaa innolla paluutaan. Järvinen on ollut…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.