Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäläinen alus loukkasi Suomen ilmatilaa, ja marja-alan kartellipaljastus tuo huolta kilpailutilanteesta. Terveystalo vähentää henkilöstöään muutosneuvottelujen jälkeen. Venäläinen alus…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Crystal Palace on voittanut jalkapallon miesten Konferenssiliigan mestaruuden. Lontoolaisjoukkue voitti loppuottelussa Vallecanon 1–0, ja voiton ratkaisi Jean-Philippe Matetan maali. Tämä mestaruus on Crystal Palacen ensimmäinen ja se nostaa joukkueen Eurooppa-liigaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Crystal Palace on voittanut jalkapallon miesten Konferenssiliigan mestaruuden. Lontoolaisjoukkue voitti loppuottelussa Vallecanon 1–0, ja voiton ratkaisi Jean-Philippe Matetan maali. Tämä mestaruus on Crystal Palacen ensimmäinen ja se nostaa joukkueen Eurooppa-liigaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 00:36, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Crystal Palace voitti Konferenssiliigan mestaruuden 1–0 Vallecanosta • Crystal Palace voitti Konferenssiliigan mestaruuden • Crystal Palace voitti Konferenssiliigan mestaruuden.
Crystal Palace voitti mestaruuden
Crystal Palace voitti Konferenssiliigan mestaruuden. Joukkue voitti loppuottelussa Vallecanon 1–0. Maalin teki Jean-Philippe Mateta. Tämä on Crystal Palacen ensimmäinen mestaruus. Voitto nostaa joukkueen Eurooppa-liigaan.
Crystal Palace on voittanut jalkapallon miesten Konferenssiliigan mestaruuden. Lontoolaisjoukkue voitti loppuottelussa Vallecanon 1–0, ja voiton ratkaisi Jean-Philippe Matetan maali. Tämä mestaruus on Crystal Palacen ensimmäinen ja se nostaa…
Crystal Palace on voittanut jalkapallon Konferenssiliigan mestaruuden kaatamalla Rayo Vallecanon loppuottelussa 1–0. Voitto on seuran historian ensimmäinen eurooppalaisessa seurajalkapalloturnauksessa ja tuo paikan ensi kauden Eurooppa-liigassa. Ottelun ainoan maalin…
Crystal Palace on voittanut jalkapallon Konferenssiliigan mestaruuden kaatamalla Rayo Vallecanon loppuottelussa 1–0. Voitto on seuran historian ensimmäinen eurooppalaisessa seurajalkapalloturnauksessa ja tuo paikan ensi kauden Eurooppa-liigassa. Ottelun ainoan maalin…
Jalkapallon Konferenssiliigan finaali pelataan keskiviikkona Leipzigissä, jossa Crystal Palace kohtaa Rayo Vallecanon. Molemmat joukkueet tavoittelevat ensimmäistä eurotitteliään, sillä kumpikaan ei ole aiemmin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #CrystalPalace, #Konferenssiliiga
Crystal Palace kohtaa Rayo Vallecanon Konferenssiliigan finaalissa. Palace on noin 60% suosikkina, vaikka Valioliigassa joukkueen kausi päättyi heikosti. Rayo Vallecano puolestaan on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #CrystalPalace, #Konferenssiliiga
Crystal Palace pelaa Konferenssiliigan finaalissa Vallecanoa vastaan. Ottelu on tärkeä hetki joukkueelle, joka tavoittelee voittoa. Finaali järjestetään pian ja se herättää suurta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #CrystalPalace, #Konferenssiliiga
Espanjan jalkapallomaajoukkue matkustaa kesän MM-kisoihin Lamine Yamalin johdolla, vaikka nuorukainen on kärsinyt loukkaantumisista. Erityistä on, että joukkueessa ei ole yhtään Real Madridin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Helsingin kaupunki on päättänyt hakea vuoden 2029 jalkapallon Konferenssiliigan finaalia. Kaupunki sitoutuu järjestämään tapahtuman yhdessä Suomen Palloliiton kanssa ja tarjoaa Olympiastadionin tapahtuman…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Konferenssiliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.