Nimipäivä:
Ritva
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Venäläinen alus loukkasi Suomen ilmatilaa, ja marja-alan kartellipaljastus tuo huolta kilpailutilanteesta. Terveystalo vähentää henkilöstöään muutosneuvottelujen jälkeen. Venäläinen alus…


Annimari Korte loukkaantui vakavasti Virossa

Aihesivu: Annimari Korte loukkaantui vakavasti Virossa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Entinen pika-aituri Annimari Korte loukkaantui vakavasti koiravaljakkourheilutapahtumassa Virossa. Hän kärsi useista vammoista, mukaan lukien murtunut sääriluu ja reisiluu. Korte jakoi onnettomuudestaan videon, jossa hän varoittaa herkkiä katsojia.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 27.5.2026 klo 22:31
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Entinen pika-aituri Annimari Korte loukkaantui vakavasti koiravaljakkourheilutapahtumassa Virossa. Hän kärsi useista vammoista, mukaan lukien murtunut sääriluu ja reisiluu. Korte jakoi onnettomuudestaan videon, jossa hän varoittaa herkkiä katsojia.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 22:31, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Annimari Korte loukkaantui vakavasti Virossa • Annimari Korte loukkaantui kilpailussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 27.5.2026 klo 22:31.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #AnnimariKorte, #Valjakkourheilu, #Onnettomuus.

Selkokielinen yhteenveto

Annimari Korte loukkaantui vakavasti

Annimari Korte on entinen pika-aituri. Hän loukkaantui vakavasti koiravaljakkourheilussa Virossa. Korte sai monta vammaa, kuten murtuneen sääriluunsa. Hän on leikattu ja toivoo, että muut vammat paranevat levolla. Korte jakoi videon, jossa hän kertoo onnettomuudesta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.