Nimipäivä:
Ossi, Ossian
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.


Poliisi ja nuorisotyö valvovat päättäjäisviikonloppua

Aihesivu: Poliisi ja nuorisotyö valvovat päättäjäisviikonloppua

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jyväskylässä koulujen päättäjäisviikonloppuna on liikkeellä poliisi ja nuorisotyö. Tavoitteena on turvata nuorten juhlintaa ja varmistaa turvallisuus kaupungissa. Mukana ovat myös muut paikalliset viranomaiset ja järjestöt.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 27.5.2026 klo 19:55
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jyväskylässä koulujen päättäjäisviikonloppuna on liikkeellä poliisi ja nuorisotyö. Tavoitteena on turvata nuorten juhlintaa ja varmistaa turvallisuus kaupungissa. Mukana ovat myös muut paikalliset viranomaiset ja järjestöt.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 19:55, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi ja nuorisotyö valvovat päättäjäisviikonloppua.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 27.5.2026 klo 19:55.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jyväskylä, #Poliisi, #Nuorisotyö.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi ja nuorisotyö ovat liikkeellä

Jyväskylässä on koulujen päättäjäisviikonloppu. Poliisi ja nuorisotyö valvovat nuorten juhlintaa. He haluavat varmistaa, että kaikki ovat turvassa. Mukana on myös muita organisaatioita, kuten pelastuslaitos ja Punainen Risti.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.