Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoon entinen kapteeni Otto Paajanen siirtyy TPS:ään jääkiekon SM-liigassa. Paajanen solmi turkulaisseuran kanssa kahden vuoden sopimuksen ja on innoissaan uudesta mahdollisuudestaan. Samalla JYP hankki kanadalaishyökkääjän Reece Newkirkin yhden vuoden sopimuksella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoon entinen kapteeni Otto Paajanen siirtyy TPS:ään jääkiekon SM-liigassa. Paajanen solmi turkulaisseuran kanssa kahden vuoden sopimuksen ja on innoissaan uudesta mahdollisuudestaan. Samalla JYP hankki kanadalaishyökkääjän Reece Newkirkin yhden vuoden sopimuksella.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 17:42, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa TPS vahvistaa joukkuettaan Paajasella • TPS vahvistaa joukkuetta Otto Paajasella • TPS vahvistaa joukkuetta Otto Paajasella.
TPS saa uuden pelaajan Paajasen
Otto Paajanen siirtyy TPS:ään jääkiekossa. Hän on aiemmin pelannut KooKoossa ja toiminut sen kapteenina. Paajanen on voittanut SM-kultaa ja hopeaa. JYP hankki myös uuden pelaajan, Reece Newkirkin.
KooKoon entinen kapteeni Otto Paajanen siirtyy TPS:ään jääkiekon SM-liigassa. Paajanen solmi turkulaisseuran kanssa kahden vuoden sopimuksen ja on innoissaan uudesta mahdollisuudestaan. Samalla JYP hankki kanadalaishyökkääjän Reece Newkirkin yhden…
Turun Palloseura on solminut kaksivuotisen sopimuksen hyökkääjä Otto Paajasen kanssa. Paajanen siirtyy TPS:ään Kouvolan KooKoosta, jossa hän toimi kapteenina ja teki päättyneellä kaudella 40 tehopistettä. Hän uskoo voivansa…
Turun Palloseura on solminut kaksivuotisen sopimuksen hyökkääjä Otto Paajasen kanssa. Paajanen on aiemmin pelannut Kouvolan KooKoossa, jossa hän toimi kapteenina ja saavutti uransa tehokkaimman kauden. KooKoo päätti kauden…
Turun Palloseura on solminut kaksivuotisen sopimuksen hyökkääjä Otto Paajasen kanssa. Paajanen siirtyy TPS:ään Kouvolan KooKoosta, jossa hän toimi kapteenina ja saavutti uransa tehokkaimman kauden. KooKoo päätti kauden SM-hopeaan.
TPS on tehnyt sopimuksen 33-vuotiaan keskushyökkääjän Otto Paajasen kanssa. Paajanen tuo joukkueeseen kokemusta, johtajuutta ja aloitusosaamista. Sopimus vahvistaa TPS:n pelaajatilannetta tulevissa otteluissa.
Suomi hävisi Sveitsille MM-kisojen puolivälierässä 4–2. Tappio tarkoittaa, että lohkon kärkipaikka meni Sveitsille, mutta Suomi jatkaa turnauksessa. Unelma maailmanmestaruudesta on yhä elossa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tunteet kuohuivat, kun Ruotsin Oliver Ekman-Larsson ja Slovakian Kristian Pospisil riitelivät. Ekman-Larsson laukoi kiekon…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Leijonat pelaa tiistaina turnauksen tärkeimmän ottelun Sveitsiä vastaan. Voittaja saa A-lohkon ykkössijan ja puolivälierävastustajakseen B-lohkossa neljänneksi sijoittuneen joukkueen. Ottelu tuo esiin myös…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi pelaa tänään Sveitsiä vastaan jääkiekon MM-kisoissa. Apuvalmentaja Ville Peltonen korostaa heittäytymisen merkitystä pelissä, jossa molemmat joukkueet tuntevat toisensa hyvin. Peltonen uskoo,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Leijonat aloittaa pudotuspelit jääkiekon MM-kisoissa torstaina Tshekkiä vastaan. Alkusarjan tuloksilla ei ole merkitystä, ja joukkueen päävalmentaja Antti Pennanen korostaa, että nyt on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.