Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Syöpään sairastunut Seela Sella on perunut lisää kesän keikkojaan. Hän on käynyt sädehoidossa seitsemän viikon ajan, ja viimeinen hoitokerta on huomenna. Sella kertoo, että syövän leviämisestä saadaan lopullinen tieto vasta syksyllä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Syöpään sairastunut Seela Sella on perunut lisää kesän keikkojaan. Hän on käynyt sädehoidossa seitsemän viikon ajan, ja viimeinen hoitokerta on huomenna. Sella kertoo, että syövän leviämisestä saadaan lopullinen tieto vasta syksyllä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 16:05, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seela Sella peruu keikkoja syövän takia.
Seela Sella peruu keikkoja syövän takia
Seela Sella on sairastunut syöpään ja peruu kesän keikkojaan. Hän on saanut sädehoitoa seitsemän viikon ajan. Huomenna on hänen viimeinen hoitokertansa. Sella sanoo, että syövän tilanne selviää vasta syksyllä.
Syöpään sairastunut Seela Sella on perunut lisää kesän keikkojaan. Hän on käynyt sädehoidossa seitsemän viikon ajan, ja viimeinen hoitokerta on huomenna. Sella kertoo, että syövän leviämisestä saadaan lopullinen…
Näyttelijä Vesa Vierikko ilmoittaa lopettavansa teatteriuran 55 vuoden jälkeen. Hänen viimeinen roolinsa on Urho Kekkosena Kansallisteatterin esityksessä. Vierikko haluaa nyt nauttia eläkepäivistään…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Näyttelijä-professori Vesa Vierikko päättää teatteriuransa vuoden lopussa 55 vuoden jälkeen. Hän esiintyy vielä Kansallisteatterin näytelmässä ennen siirtymistään uusiin vaiheisiin elämässään. Vierikko nauttii…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Näyttelijä Sami Lalou, joka on tunnettu turkulaisille, esiintyy tänä kesänä ensimmäistä kertaa Vartiovuoren kesäteatterissa. Espooseen muuttanut Lalou kertoo, että Turussa on edelleen…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Jyväskylän kaupunginteatterin peruskorjaus on lähes valmis, ja teatteri on palautettu alkuperäiseen muotoonsa. Uudistettu suuri näyttämö tarjoaa Suomen parasta näyttämötekniikkaa, mukaan lukien nykyaikaiset…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Näyttelijä Vesa Vierikko, joka täyttää 70 vuotta, ilmoittaa jättävänsä teatterin. Hän kertoo, että pitkä ura on ollut sekä rakas että raskas. Vierikko…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Tangomarkkinoiden laulukilpailun semifinaali pidettiin Hyvinkäällä. Kilpailussa on ollut mukana ammattiraati sekä yleisö ja tuomaristo. Finalistit ovat nyt selvillä ja kilpailu etenee seuraavaan…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.