Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leville suunnitellaan yli 60 miljoonan euron hotelli- ja palvelukokonaisuutta. Hankkeen toteuttaa Levi ski resort yhdessä kansainvälisen hotellioperaattorin kanssa. Rakentaminen alkaa keväällä 2027 ja valmistuu viimeistään keväällä 2029.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leville suunnitellaan yli 60 miljoonan euron hotelli- ja palvelukokonaisuutta. Hankkeen toteuttaa Levi ski resort yhdessä kansainvälisen hotellioperaattorin kanssa. Rakentaminen alkaa keväällä 2027 ja valmistuu viimeistään keväällä 2029.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 14:41, pääluokka Matkailu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leville 60 miljoonan euron investointi.
Leville tulee uusi hotelli
Leville rakennetaan uusi hotelli ja palvelut. Investointi on yli 60 miljoonaa euroa. Rakentaminen alkaa keväällä 2027 ja valmistuu keväällä 2029. Hotellissa on noin 250 huonetta ja ravintoloita. Zero Pointin palvelut laajenevat samalla.
Leville suunnitellaan yli 60 miljoonan euron hotelli- ja palvelukokonaisuutta. Hankkeen toteuttaa Levi ski resort yhdessä kansainvälisen hotellioperaattorin kanssa. Rakentaminen alkaa keväällä 2027 ja valmistuu viimeistään keväällä 2029.
Turku järjestää suunnittelukilpailun viiden tähden hotellin rakentamiseksi Aurajoen rantaan. Viisi kansainvälistä hotelliketjua on ilmaissut kiinnostuksensa hankkeeseen. Kaupunki pyrkii houkuttelemaan matkailijoita ja parantamaan…
Matkailu • jaetut avainsanat: #Hotelli
Saarijärvellä avattiin uusi hotelli, joka koostuu 14 huoneesta. Hotellihanke kohtasi aiemmin haasteita, mutta viime kesänä yrittäjät Heta Oinas ja Timo Rusanen ilmoittivat…
Matkailu • jaetut avainsanat: #Hotelli
Suomessa kirjattiin viime vuonna ennätysmäärä yöpymisiä, kun ulkomaiset matkailijat yöpyivät maassa 7,2 miljoonaa yötä. Tämä ylitti ensimmäistä kertaa pandemiaa edeltävän vuoden 2019…
Matkailu
Suomen Tivoli avaa ovensa Hietasaareen, ja rakennustyöt uudella tapahtumakentällä ovat käynnissä. Avajaisia vietetään tulevana lauantaina, jolloin vieraat voivat nauttia erilaisista peleistä ja…
Matkailu
Vaasalainen venevalmistaja Callboats on julkaissut ensimmäisen tilauksen 16-metrisestä täyssähköisestä veneestä. Vene aloittaa liikennöinnin Porvoon saaristossa syyskuussa ja se voi kuljettaa 60 henkilöä.…
Matkailu
Tampereen satamia uudistetaan kesällä, jolloin Niemenrantaan ja Mustalahteen valmistuu uusia venepaikkoja. Naistenlahden kävelyreitti viimeistelee yhtenäisen rantareitin, ja rannoille avataan uusia saunaravintoloita. Kaupungin…
Matkailu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.