Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Liettuan puolustusneuvosto on päättänyt ostaa yli 900 Patrian panssariajoneuvoa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jussi Ahokas on saanut paljon kiitosta valmennustyöstään Kanadassa. Hän on johdattanut Kitchener Rangersin OHL:n mestaruuteen ja edennyt Memorial Cupin finaaliin. Ahokkaan menestys on nostanut hänen profiiliaan NHL:n valmentajapörssissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jussi Ahokas on saanut paljon kiitosta valmennustyöstään Kanadassa. Hän on johdattanut Kitchener Rangersin OHL:n mestaruuteen ja edennyt Memorial Cupin finaaliin. Ahokkaan menestys on nostanut hänen profiiliaan NHL:n valmentajapörssissä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 16:02, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jussi Ahokas saa kiitosta Kanadassa • Jussi Ahokas tuomitsee törkytempun • Jussi Ahokas nousee NHL-valmentajaksi.
Jussi Ahokas saa kiitosta
Jussi Ahokas on valmentaja Kanadassa. Hän on voittanut OHL:n mestaruuden Kitchener Rangersin kanssa. Nyt joukkue on finaalissa Memorial Cupissa. Ahokkaan hyvät suoritukset ovat herättäneet kiinnostusta NHL:ssä.
Jussi Ahokas on saanut paljon kiitosta valmennustyöstään Kanadassa. Hän on johdattanut Kitchener Rangersin OHL:n mestaruuteen ja edennyt Memorial Cupin finaaliin. Ahokkaan menestys on nostanut hänen profiiliaan NHL:n valmentajapörssissä.
Memorial Cup -turnauksessa nähtiin ruma ylilyönti, kun Chicoutimin Jordan Tourigny talloi Kitchener Rangersin Christian Humphreysiä luistimella. Tourigny sai teostaan ulosajon, ja Rangersin päävalmentaja Jussi Ahokas kritisoi vastustajaa tempusta,…
Jussi Ahokas on saanut huomiota NHL-valmentajaspekulaatioissa, kun hän johdatti Kitchener Rangersin OHL-mestaruuteen ja Memorial Cupin finaaliin. Kanadalaisen TSN-kanavan asiantuntija Jeff O'Neill ehdottaa häntä Toronto Maple Leafsin päävalmentajaksi. Ahokkaan…
Kitchener Rangers jatkoi voittojaan jääkiekon Memorial Cupissa voittamalla Everett Silvertipsin 6–2. Ottelun tähdeksi nousi kapteeni Cameron Reid, joka teki maalin ja syötti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KitchenerRangers, #MemorialCup
Kitchener Rangers voitti Chicoutimi Sagueneensin 3–2 Memorial Cupissa. Ottelussa tapahtui häkellyttävä tilanne, kun Sagueneensin puolustaja Jordan Tourigny talloi Rangersin pelaaja Christian Humphreysin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KitchenerRangers, #MemorialCup
Kitchener Rangersin valmentaja Jussi Ahokas kritisoi Jordan Tourignyn törkeää tekoa Memorial Cup -ottelussa. Tourigny potkaisi Christian Humphreyn luistinta, mikä johti hänen ulosajamiseensa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JussiAhokas, #MemorialCup
Carolina Hurricanes voitti Montreal Canadiensin vieraskaukalossa lukemin 3–2. Voittomaali syntyi ensimmäisessä jatkoerässä Andrei Svetshnikovin toimesta. Sebastian Aho oli mukana pelissä, mutta ei…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Edmonton Oilers on tehnyt sopimuksen suomalaishyökkääjä Aku Rädyn kanssa. Sopimus kattaa tulevan kauden ja on arvoltaan 850 000 dollaria. Räty pelasi viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-seura Toronto Maple Leafs ilmoitti, että hyökkääjä Max Domi on käynyt leikkauksessa, mutta toimenpiteessä ilmeni komplikaatioita. Domi on toistaiseksi poissa toiminnasta ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #TorontoMapleLeafs, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.