Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Liettuan puolustusneuvosto on päättänyt ostaa yli 900 Patrian panssariajoneuvoa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Wolt-sovellus ei tällä hetkellä toimi teknisen vian vuoksi. Kuriiripalvelun toiminnot ovat pysähtyneet, ja sovelluksen etusivulla näkyy virheilmoitus. Käyttäjät ovat keskustelleet ongelmasta sosiaalisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Wolt-sovellus ei tällä hetkellä toimi teknisen vian vuoksi. Kuriiripalvelun toiminnot ovat pysähtyneet, ja sovelluksen etusivulla näkyy virheilmoitus. Käyttäjät ovat keskustelleet ongelmasta sosiaalisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 14:50, pääluokka IT.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wolt-sovellus ei toimi • Wolt-sovellus ei toimi nyt.
Wolt-sovellus ei toimi
Wolt-sovellus on nyt pois käytöstä. Siinä on tekninen vika, joka estää sen toiminnan. Kuriiripalvelu ei voi toimittaa ruokaa tai muita tuotteita. Käyttäjät puhuvat ongelmasta sosiaalisessa mediassa.
Wolt-sovellus ei tällä hetkellä toimi teknisen vian vuoksi. Kuriiripalvelun toiminnot ovat pysähtyneet, ja sovelluksen etusivulla näkyy virheilmoitus. Käyttäjät ovat keskustelleet ongelmasta sosiaalisessa mediassa.
Wolt-sovellus, joka tarjoaa kotiinkuljetuspalveluja, ei tällä hetkellä toimi teknisen vian vuoksi. Käyttäjät näkevät sovelluksen etusivulla virheilmoituksen ongelmasta. Sosiaalisessa mediassa on keskusteltu asiasta jo useita tunteja.
Telian mobiiliverkossa on käynnissä laaja häiriö, joka vaikuttaa koko maahan. Downdetector-palvelussa on kirjattu yli 12 000 häiriöilmoitusta. Telia tiedottaa, että vikaa korjataan…
IT
Ylen radiolähetyksissä on esiintynyt tiistaina merkittäviä ongelmia, erityisesti Radio Suomen ohjelmissa. Normaali ohjelmointi on jäänyt pois, ja sen sijaan on soitettu musiikkia.…
IT
Hätäkeskuslaitos vahvisti, että 112 Suomi -sovelluksessa oli tekninen häiriö droonihälytyksen aikana. Häiriö johtui sovelluksen taustapalvelun kuormituksesta, ja se poistui samana aamuna. Vanhojen…
IT
Suomen Pankki on arvioinut, että epävakaa maailmantilanne on lisännyt kyber- ja hybridiuhkia, kuten digitaalisia hyökkäyksiä. Tekoälyn kehitys voi tulevaisuudessa mahdollistaa vaarallisempia iskuja…
IT
Ylen tiistain uutislähetyksissä ilmeni teknisiä ongelmia, jotka vaikuttivat erityisesti kello 18:n uutisiin. Uutisankkuri joutui pahoittelemaan ongelmia pitkien hiljaisten taukojen aikana, ja lähetys…
IT
Betolar Oyj on esitellyt uuden suojausratkaisun, joka suojaa kriittisiä kohteita, kuten öljyterminaaleja ja datakeskuksia, droonien uhkilta. Ratkaisu on suunniteltu turvaamaan yhteiskunnan keskeisiä…
IT
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.