Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hirvi juoksi keskiviikkona Porin keskustassa, mikä johti liikenneonnettomuuteen. Auto törmäsi eläimeen, joka jouduttiin lopettamaan. Onnettomuudessa ei kuitenkaan tullut henkilövahinkoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hirvi juoksi keskiviikkona Porin keskustassa, mikä johti liikenneonnettomuuteen. Auto törmäsi eläimeen, joka jouduttiin lopettamaan. Onnettomuudessa ei kuitenkaan tullut henkilövahinkoja.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 13:50, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hirvi eksyi Porin keskustaan ja aiheutti kolarin.
Hirvi eksyi Porin keskustaan
Hirvi juoksi keskiviikkona Porin keskustassa. Auto törmäsi hirveen ja eläin piti lopettaa. Onneksi onnettomuudessa ei ollut loukkaantuneita. Poliisi sai ilmoituksen tilanteesta kello 12.44.
Hirvi juoksi keskiviikkona Porin keskustassa, mikä johti liikenneonnettomuuteen. Auto törmäsi eläimeen, joka jouduttiin lopettamaan. Onnettomuudessa ei kuitenkaan tullut henkilövahinkoja.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Matkustajalaiva M/S Sergei ajoi karille Heinävedellä tiistaina, kun se oli palaamassa Valamon luostarista. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta…
Liikenne
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös…
Liikenne
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne
Joensuussa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa Ford Ranger törmäsi tukkirekan keulaan. Onnettomuudessa kuoli viisi perheenjäsentä, mukaan lukien 1-vuotias tyttövauva. Ainoa eloonjäänyt oli vauvan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.