Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aatu Räty on ollut yksi Leijonien onnistujista Zürichin MM-kisoissa, tehden tehopisteen jokaisessa ottelussa. Hän on kerännyt turnauksessa yhteensä 6 pistettä, mikä tekee hänestä joukkueen neljänneksi tehokkaimman pelaajan. Rädyn paikka MM-joukkueessa varmistui harjoituspelien kautta, vaikka kilpailu sentteripaikoista oli kovaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aatu Räty on ollut yksi Leijonien onnistujista Zürichin MM-kisoissa, tehden tehopisteen jokaisessa ottelussa. Hän on kerännyt turnauksessa yhteensä 6 pistettä, mikä tekee hänestä joukkueen neljänneksi tehokkaimman pelaajan. Rädyn paikka MM-joukkueessa varmistui harjoituspelien kautta, vaikka kilpailu sentteripaikoista oli kovaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 13:56, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aatu Räty loistaa MM-kisoissa Leijonissa • Aatu Räty haluaa NHL:n huipulle.
Aatu Räty on hyvä pelaaja
Aatu Räty pelaa Leijonissa jääkiekon MM-kisoissa. Hän on tehnyt tehopisteen jokaisessa ottelussa. Rädyn tilanne oli ennen kisoja epävarma, mutta hän ansaitsi paikan joukkueessa. Hän on kerännyt kuudessa pelissä yhteensä 6 pistettä, mikä on paljon. Hänen suorituksensa on ollut tärkeä joukkueelle.
Aatu Räty on ollut yksi Leijonien onnistujista Zürichin MM-kisoissa, tehden tehopisteen jokaisessa ottelussa. Hän on kerännyt turnauksessa yhteensä 6 pistettä, mikä tekee hänestä joukkueen neljänneksi tehokkaimman pelaajan. Rädyn…
Aatu Räty on noussut Leijonien avainpelaajaksi MM-kisoissa, joissa hän on kerännyt tehot 3+3. Hän pyrkii nousemaan NHL:n viiden parhaan aloittajan joukkoon ja on osoittanut kykynsä aloitusvoittojen ja alivoimapelin…
Suomi hävisi Sveitsille MM-kisojen puolivälierässä 4–2. Tappio tarkoittaa, että lohkon kärkipaikka meni Sveitsille, mutta Suomi jatkaa turnauksessa. Unelma maailmanmestaruudesta on yhä elossa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Leijonat pelaa tiistaina turnauksen tärkeimmän ottelun Sveitsiä vastaan. Voittaja saa A-lohkon ykkössijan ja puolivälierävastustajakseen B-lohkossa neljänneksi sijoittuneen joukkueen. Ottelu tuo esiin myös…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi pelaa tänään Sveitsiä vastaan jääkiekon MM-kisoissa. Apuvalmentaja Ville Peltonen korostaa heittäytymisen merkitystä pelissä, jossa molemmat joukkueet tuntevat toisensa hyvin. Peltonen uskoo,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Suomi kärsi tappion Sveitsille MM-alkulohkon päätösottelussa. Voittomaali syntyi vain kolme minuuttia ennen loppua, ja tappion taustalla oli Mikko Lehtosen jäähy. Jäähyn syynä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Ruotsin valmentajat pelkäsivät, että Suomi voisi hävitä tahallaan Italialle vuoden 1992 MM-kisoissa. He tarjosivat suomalaisille palkkioksi kultaista luottokorttia voitosta. Suomi voitti ottelun,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.