Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Liettuan puolustusneuvosto on päättänyt ostaa yli 900 Patrian panssariajoneuvoa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostalon katon. Palo alkoi parvekkeella olleesta kaasugrillistä ja levisi nopeasti. Kaikki 63 asuntoa ovat asuinkelvottomia, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostalon katon. Palo alkoi parvekkeella olleesta kaasugrillistä ja levisi nopeasti. Kaikki 63 asuntoa ovat asuinkelvottomia, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 13:40, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalasataman tulipalo tuhosi kerrostalon kattoa • Kalasataman tulipalosta kerrotaan keskiviikkona.
Kalasatamassa syttyi tulipalo
Helsingin Kalasatamassa oli tulipalo, joka tuhosi kerrostalon katon. Palo alkoi kaasugrillistä parvekkeella. Kaikki 63 asuntoa ovat nyt asuinkelvottomia. Kukaan ei loukkaantunut. Tiedotustilaisuus pidetään keskiviikkona.
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostalon katon. Palo alkoi parvekkeella olleesta kaasugrillistä ja levisi nopeasti. Kaikki 63 asuntoa ovat asuinkelvottomia, mutta onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Lumo Kodit järjestää keskiviikkona kello 14 tiedotustilaisuuden Helsingin Kalasatamassa syttyneestä tulipalosta. Tilaisuudessa puhuvat Lumo Kodin ja Helsingin pelastuslaitoksen edustajat. Poliisi tutkii paloa yleisvaaran tuottamisena, ja alustavien tietojen mukaan…
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, jonka epäillään alkaneen parvekkeella olleesta kaasugrillistä. Palon sammutustyöt kestivät useita tunteja, ja rakennuksen ylimmät kerrokset kärsivät…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo, jonka epäillään alkaneen kaasugrillin vuotaneesta kaasusta. Poliisi tutkii tapausta yleisvaaran aiheuttamisena ja epäiltynä on yksi mies, joka kiistää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Kalasataman kerrostalopalosta järjestetään tiedotustilaisuus, jossa käsitellään viime lauantaina syttynyttä tulipaloa. Palo eteni nopeasti, mutta henkilövahingoilta vältyttiin. Poliisi tutkii palon syttymistä kaasugrillistä, jota…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantaina tulipalo, joka tuhosi kerrostalon ja jätti kymmenet ihmiset asunnottomiksi. Pelastajien sammutusvesi pahensi tuhoja, ja monet henkilökohtaiset tavarat menivät…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Kalasataman kerrostalopalo syttyi lauantai-iltana ja eteni poikkeuksellisen nopeasti. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta kello 20.55, ja noin kymmenessä minuutissa savua nousi katolta. Tulipalon…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasataman kerrostalopalon vahingot arvioidaan nousevan miljooniin euroihin. Yksittäisten asukkaiden ei odoteta joutuvan maksajiksi, mutta kotivakuutuksen puuttuminen voi aiheuttaa suuria kustannuksia. Vakuutusyhtiöt…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.