Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen veriteon rikosnimike on koventunut, ja 35-vuotiasta miestä epäillään nyt murhasta. Poliisi vaatii vangitsemista todennäköisin syin epäiltynä murhasta ja tapon yrityksestä. Miehen epäillään vahingoittaneen kahta uhriansa toukokuussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen veriteon rikosnimike on koventunut, ja 35-vuotiasta miestä epäillään nyt murhasta. Poliisi vaatii vangitsemista todennäköisin syin epäiltynä murhasta ja tapon yrityksestä. Miehen epäillään vahingoittaneen kahta uhriansa toukokuussa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 11:06, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seinäjoen veriteossa epäillään murhaa.
Seinäjoen veriteossa epäillään murhaa
Seinäjoella tapahtui veriteko, jossa 35-vuotias mies on nyt epäilty murhasta. Poliisi haluaa vangita hänet todennäköisin syin. Miehen epäillään vahingoittaneen kahta miestä. Tapaus käsitellään käräjäoikeudessa torstaina.
Seinäjoen veriteon rikosnimike on koventunut, ja 35-vuotiasta miestä epäillään nyt murhasta. Poliisi vaatii vangitsemista todennäköisin syin epäiltynä murhasta ja tapon yrityksestä. Miehen epäillään vahingoittaneen kahta uhriansa toukokuussa.
Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin naisiin Espoossa. Epäilty mies on seurannut uhrejaan joukkoliikenteessä ja rikokset ovat tapahtuneet iltaisin.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Etelä-Pohjanmaan poliisi etsii tietoja Ilmajoella sunnuntaina tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tapahtuma sattui automiitissä Siltalan teollisuusalueella. Epäilty on noin 20-vuotias mies, ja poliisi toivoo vinkkejä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vantaalla tapahtuneessa kolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen vammautui. Poliisi epäilee kuljettajaa taposta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, sillä hän myönsi käyttäneensä ilokaasua…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
18-vuotias mies Seinäjoelta on kiistänyt raiskaussyytteen, väittäen huumattuaan itsensä ennen tekoa. Raiskaus tapahtui 5. maaliskuuta 2024, ja mies ilmoittautui poliisille 7. maaliskuuta.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.