Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ubisoftin uusi peli Anno 117: Pax Romana vie pelaajat Rooman keisarikuntaan, jossa he rakentavat ja hallinnoivat kaupunkia. Pelissä yhdistyvät kaupunginrakentaminen ja tarinankerronta, vaikka tarinan kiinnostavuus heikkenee pelin edetessä. Visuaalisesti peli tarjoaa upeita maisemia ja historiallisia elementtejä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ubisoftin uusi peli Anno 117: Pax Romana vie pelaajat Rooman keisarikuntaan, jossa he rakentavat ja hallinnoivat kaupunkia. Pelissä yhdistyvät kaupunginrakentaminen ja tarinankerronta, vaikka tarinan kiinnostavuus heikkenee pelin edetessä. Visuaalisesti peli tarjoaa upeita maisemia ja historiallisia elementtejä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 27.5.2026 klo 09:17, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ubisoft julkaisee Anno 117: Pax Romana.
Anno 117: Pax Romana julkaistaan
Ubisoft julkaisee uuden pelin nimeltä Anno 117: Pax Romana. Peli vie pelaajat Rooman keisarikuntaan, jossa he rakentavat kaupunkia. Pelissä on myös tarina, mutta se ei ole yhtä kiinnostava pelin aikana. Kuitenkin pelin maisemat ovat todella kauniita ja historiallisia.
Ubisoftin uusi peli Anno 117: Pax Romana vie pelaajat Rooman keisarikuntaan, jossa he rakentavat ja hallinnoivat kaupunkia. Pelissä yhdistyvät kaupunginrakentaminen ja tarinankerronta, vaikka tarinan kiinnostavuus heikkenee pelin edetessä.…
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
Ubisoft on ilmoittanut, että heinäkuussa julkaistava Assassin’s Creed Black Flag Resyncedin levyversio tarvitsee nettiyhteyden asennusta varten. Pelin pääkampanja on kuitenkin pelattavissa offline-tilassa…
Pelit • jaetut avainsanat: #Ubisoft
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
Star Citizen -monipelin rahoitus on nyt ylittänyt miljardin dollarin rajan. Peli, joka julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 2012, on edelleen vain Alpha-vaiheessa. Kehittäjä…
Pelit
IO Interactive on julkaissut 13 minuuttia pelikuvaa uudesta 007: First Light -pelistä. Videolla esitellään tarinan alkuvaiheita ja hiiviskelyelementtejä. Peli julkaistaan 27. toukokuuta…
Pelit
Steam tarjoaa rajoitetun ajan ilmaiseksi Car Mechanic Simulator 2018 -pelin, jossa pelaajat voivat toimia mekaanikkoina. Pelissä voi purkaa ja korjata autoja sekä…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.