Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä, ja mukana oli myös amatööriohjastajien SM-liiga.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä, ja mukana oli myös amatööriohjastajien SM-liiga.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 21:37, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Oulusta • Ravitulokset Oulussa julkaistu • Ravitulokset Oulussa julkaistu.
Oulussa on ravikilpailut
Oulussa on ollut ravikilpailut. Ensimmäisessä lähdössä voitti R.R. Assi, jota ohjasti Hannu Hietanen. Kilpailuissa oli useita lähtöjä eri hevosilla. Mukana oli myös amatööriohjastajien SM-liiga.
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä, ja mukana oli myös amatööriohjastajien SM-liiga.
Oulussa järjestettiin Toto5-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja useita erinomaisia suorituksia.
Oulussa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa voittajaksi nousi Suvin Aarre, joka juoksi matkan aikaan 27,8 sekuntia. Muita kärkisijoja saavuttivat R.R. Kunkku ja Huurre.
Lahti isännöi Toto4-raveja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Kuuselan Toivomus ja Canberra Eastwind. Raveissa kilpaili yhteensä 15 hevosta.
Oulussa järjestettiin Toto5-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voitti R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja eri voittajia.
Lahti isännöi Toto4-raveja, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittoja nappasivat muun muassa Kuuselan Toivomus ja Canberra Eastwind. Raveissa nähtiin useita kilpailijoita, mutta myös poissaoloja.
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Härmässä järjestettiin Toto4-kilpailut, joissa voittajaksi nousi Korneelius Hannu Torvisen ohjastamana. Toiseksi tuli Klusteri ja kolmanneksi Riksun Titaani. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto4, #Ravit
Joensuussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja hevoslähtöjä. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Keijunen, ja toisessa Snadi. Hevoslähtöjen voittajia olivat muun muassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Hevoset
Ylivieskassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailussa Johan Coccola voitti ajalla 15,1. Toisena tuli MAS Grande ja kolmantena Diamonds Star.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.