Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen noin 30-vuotiaan miehen löytämiseksi. Mies on nähty viimeksi Haagassa kello 18, ja hänellä on yllään musta t-paita sekä tummanvihreät verkkarit. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen noin 30-vuotiaan miehen löytämiseksi. Mies on nähty viimeksi Haagassa kello 18, ja hänellä on yllään musta t-paita sekä tummanvihreät verkkarit. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 20:41, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Helsingin poliisi etsii kadonnutta miestä. Mies on noin 30-vuotias ja 183 senttimetriä pitkä. Hänellä on vaaleanruskeat hiukset ja päällään musta t-paita sekä tummanvihreät verkkarit. Mies on nähty viimeksi Haagassa kello 18. Jos näet hänet, ilmoita hätäkeskukseen.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen noin 30-vuotiaan miehen löytämiseksi. Mies on nähty viimeksi Haagassa kello 18, ja hänellä on yllään musta t-paita sekä tummanvihreät verkkarit. Havainnoista pyydetään…
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät noin 30-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Haagan kaupunginosassa. Mies on nähty viimeksi tiistaina kello 18, ja hänet kuvataan 183 cm pitkäksi vaaleanruskeahiuksiseksi. Havainnoista…
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 30-vuotiaan miehen löytämiseksi. Mies nähtiin viimeksi Haagassa kello 18, ja hänellä on vaaleanruskeat hiukset sekä musta t-paita. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista…
Helsingin poliisi pyytää havaintoja kadonneesta 28-vuotiaasta miehestä. Mies on nähty Vuosaaressa ja hänellä on päällään HIFK:n punainen takki tai huppari. Poliisi toivoo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kadonnut
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, jonka epäillään alkaneen parvekkeella olleesta kaasugrillistä. Palon sammutustyöt kestivät useita tunteja, ja rakennuksen ylimmät kerrokset kärsivät…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Lahdessa leikkipuistosta löydettiin tiistaina kuollut mies. Päiväkodin työntekijät tekivät löydön, ja asiasta on uutisoitu laajasti. Poliisi tutkii tapausta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi muistuttaa vanhempia nuorten päihteidenkäytöstä ja vaarallisista esineistä koulujen päättäjäisten aikana. Teräaseet ja ilotulitteet eivät kuulu nuorten juhliin, ja poliisi on nollatoleranssissa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.