Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kansainväliset suurmarkkinat aiheuttavat liikennekatkoja Seinäjoen keskustassa 28. toukokuuta alkaen. Kirkkokatu ja Alvar Aallon katu suljetaan osittain markkinoiden ajaksi. Tapahtuma on avoinna yleisölle torstaista sunnuntaihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kansainväliset suurmarkkinat aiheuttavat liikennekatkoja Seinäjoen keskustassa 28. toukokuuta alkaen. Kirkkokatu ja Alvar Aallon katu suljetaan osittain markkinoiden ajaksi. Tapahtuma on avoinna yleisölle torstaista sunnuntaihin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 20:00, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kansainväliset suurmarkkinat sulkevat katuja.
Suurmarkkinat sulkevat katuja
Kansainväliset suurmarkkinat alkavat Seinäjoella 28. toukokuuta. Markkinat sulkevat liikenteeltä osan Kirkkokadusta ja Alvar Aallon kadusta. Kirkkokatu on suljettu Koulukadun ja Vapaudentien väliltä. Alvar Aallon katu on suljettu Torikadun ja Kirkkokadun välillä. Markkinat ovat avoinna torstaista sunnuntaihin.
Kansainväliset suurmarkkinat aiheuttavat liikennekatkoja Seinäjoen keskustassa 28. toukokuuta alkaen. Kirkkokatu ja Alvar Aallon katu suljetaan osittain markkinoiden ajaksi. Tapahtuma on avoinna yleisölle torstaista sunnuntaihin.
Matkustajalaiva M/S Sergei ajoi karille Heinävedellä tiistaina, kun se oli palaamassa Valamon luostarista. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta…
Liikenne
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös…
Liikenne
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne
Ruotsissa itseohjautuva bussi joutui onnettomuuteen vain kahden tunnin matkustuskokeilun jälkeen. Raitiovaunu ajoi bussin perään, mutta onnettomuudessa ei loukkaantunut ketään. Bussin liikennöinti keskeytetään,…
Liikenne
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsingistä oli…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.