Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi etsii seksuaalirikollista Espoossa, kun taas talouskasvu kiihtyy maakunnissa. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tunteet kuohuivat, kun Ruotsin Oliver Ekman-Larsson ja Slovakian Kristian Pospisil riitelivät. Ekman-Larsson laukoi kiekon vahingossa Slovakian vaihtoaitioon, mikä johti tilanteen kiristymiseen. Ruotsi etenee puolivälieriin, jossa se kohtaa Sveitsi–Suomi-ottelun voittajan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tunteet kuohuivat, kun Ruotsin Oliver Ekman-Larsson ja Slovakian Kristian Pospisil riitelivät. Ekman-Larsson laukoi kiekon vahingossa Slovakian vaihtoaitioon, mikä johti tilanteen kiristymiseen. Ruotsi etenee puolivälieriin, jossa se kohtaa Sveitsi–Suomi-ottelun voittajan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 21:09, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ruotsi voitti Slovakian MM-ottelussa • Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-kisoissa • Ruotsi varmisti pudotuspelipaikan jääkiekossa.
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekossa
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tapahtui riita Ruotsin Oliver Ekman-Larssonin ja Slovakian Kristian Pospisilin välillä. Ekman-Larsson laukoi kiekon vahingossa Slovakian vaihtoaitioon. Tämä sai tunteet kuumenemaan. Ruotsi etenee puolivälieriin, jossa se pelaa Sveitsiä tai Suomea vastaan.
Ruotsi voitti Slovakian jääkiekon MM-ottelussa 4–2. Ottelun lopussa tunteet kuohuivat, kun Ruotsin Oliver Ekman-Larsson ja Slovakian Kristian Pospisil riitelivät. Ekman-Larsson laukoi kiekon vahingossa Slovakian vaihtoaitioon, mikä johti tilanteen…
Ruotsi varmisti paikan puolivälierissä jääkiekon MM-kisoissa voittamalla Slovakian 4–2. Voitto tuli viime hetkellä, sillä Ruotsin oli pakko voittaa ottelu varsinaisella peliajalla. Slovakia johti ottelua alkuvaiheessa, mutta Ruotsi nousi…
Ruotsi voitti jääkiekon MM-kisojen lohkovaiheen ottelussa Slovakian 4–2 ja eteni puolivälieriin. Avauserä päättyi tasan 1–1, mutta Ruotsi siirtyi toisessa erässä 3–1-johtoon. Slovakia yritti kiriä, mutta Ruotsi varmisti voiton…
Norja voitti jääkiekon MM-kisoissa Tšekin 4–1, mikä yllätti monet. Norja oli aiemmin voittanut Ruotsin ja hävinnyt Kanadalle jatkoajalla. Tšekin pelaajat olivat pettyneitä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Ruotsin valmentajat pelkäsivät, että Suomi voisi hävitä tahallaan Italialle vuoden 1992 MM-kisoissa. He tarjosivat suomalaisille palkkioksi kultaista luottokorttia voitosta. Suomi voitti ottelun,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ruotsi, #MMkisat
Jääkiekon MM-kisoissa Suomi on varmistanut paikan puolivälierissä voitettuaan Itävallan 5–2. Tiistain Sveitsi-ottelun tulos voi kuitenkin vaikuttaa siihen, kuka Leijonien vastustaja on. Mahdollisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Italia ja Slovenia kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa elintärkeässä ottelussa. Molemmat joukkueet tarvitsevat voiton säilyttääkseen sarjapaikan, sillä lohkon viimeinen putoaa B-sarjaan. Slovenialla on ollut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Ruotsin nuori jääkiekkoilija Anton Frondell on edelleen sivussa MM-jäiltä loukkaantumisen vuoksi. Hän loukkaantui ottelussa Italiaa vastaan, eikä hänen paluuaikataulustaan ole varmuutta. Päävalmentaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ruotsi, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.