Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi etsii seksuaalirikollista Espoossa, kun taas talouskasvu kiihtyy maakunnissa. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jan-Mikael Järvinen on palannut kasvattajaseuraansa Ilvekseen pitkän uran jälkeen. Hän on pelannut aiemmin myös Leijonissa ja odottaa innolla paluutaan. Järvinen on ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja hänen paluunsa herättää suurta iloa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jan-Mikael Järvinen on palannut kasvattajaseuraansa Ilvekseen pitkän uran jälkeen. Hän on pelannut aiemmin myös Leijonissa ja odottaa innolla paluutaan. Järvinen on ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja hänen paluunsa herättää suurta iloa.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 19:56, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jan-Mikael Järvinen palaa Ilvekseen • Ilves tekee uusia pelaajasopimuksia • Ilves teki uusia pelaajasopimuksia.
Järvinen palaa Ilvekseen
Jan-Mikael Järvinen palaa Ilveksen joukkueeseen. Hän on pelannut pitkään ja myös Leijonissa. Järvinen on innoissaan paluustaan ja on haaveillut tästä pitkään. Tämä on tärkeä hetki hänelle ja seuralle.
Jan-Mikael Järvinen on palannut kasvattajaseuraansa Ilvekseen pitkän uran jälkeen. Hän on pelannut aiemmin myös Leijonissa ja odottaa innolla paluutaan. Järvinen on ollut Ilvekselle tärkeä pelaaja ja hänen paluunsa…
Ilves on julkaissut kahdeksan uutta pelaajasopimusta sekä kaksi jatkosopimusta kaudelle 2026–27. Urheilujohtaja Timo Koskela kertoi joukkueen nykytilasta ja Simon Johanssonin korvaamisen haasteista. Ilveksellä on nyt yhteensä 33 pelaajasopimusta…
Ilves on julkaissut tiistai-iltana kahdeksan uutta pelaajasopimusta. Joukkueeseen liittyvät muun muassa maalivahti Christoffer Rifalk ja hyökkääjä Jan-Mikael Järvinen, joka teki viime kaudella 38 tehopistettä. Sopimukset kattavat useita kausia…
Ilves on solminut kahdeksan uutta pelaajasopimusta ensi kaudeksi. Joukkueen vahvistuksiin kuuluvat maalivahti Christoffer Rifalk sekä puolustajat Leo Lööf ja Tony Sund. Hyökkäykseen liittyvät useat uudet pelaajat, joista nimekkäin…
Tampereen Ilves on julkaissut kahdeksan uutta pelaajasopimusta ensi kaudelle. Mukana ovat maalivahti Christofer Rifalk sekä useita hyökkääjiä ja puolustajia, joista suurin osa on kaksivuotisilla sopimuksilla. Joukkueen kokoonpano vahvistuu…
Puolustaja Olli Juolevi on siirtynyt Tampereen Tapparasta Helsingin Jokereihin vuoden mittaisella sopimuksella. Juolevi, joka on aiemmin pelannut Jokereissa juniorivuosinaan, on ollut NHL-suurlupaus,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga
Kärpät juhlistaa 80-vuotisjuhlavuottaan ulkoilmaottelulla joulukuussa. Talaviklassikossa joukkue kohtaa HIFK:n Raksilan tekojääkentällä. Ottelu tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän huippukiekkoa ja talvista tunnelmaa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga
KooKoo on solminut sopimuksen puolustaja Arttu Pellin kanssa, joka siirtyy seuraan Ilveksestä. Pelli pelaa KooKoossa seuraavat kaksi kautta, ja sopimuksessa on ulkomaanoptio.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Liiga, #Ilves
Ilves tiedottaa tiistaina kello 17 uusista pelaajasopimuksista. Kanadalainen hyökkääjä Luke Henman jatkaa joukkueessa. Ilveksellä on tällä hetkellä 17 pelaajasopimusta ensi kaudeksi.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Ilves, #Liiga
Leijonat pelaa tiistaina turnauksen tärkeimmän ottelun Sveitsiä vastaan. Voittaja saa A-lohkon ykkössijan ja puolivälierävastustajakseen B-lohkossa neljänneksi sijoittuneen joukkueen. Ottelu tuo esiin myös…
Jääkiekko
Kitchener Rangers jatkoi voittojaan jääkiekon Memorial Cupissa voittamalla Everett Silvertipsin 6–2. Ottelun tähdeksi nousi kapteeni Cameron Reid, joka teki maalin ja syötti…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.