Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa kuoli ulkopaikkakuntalainen mies. Toinen matkustaja loukkaantui onnettomuudessa. Poliisi tutkii tapausta, mutta silminnäkijöitä ei ole löytynyt.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa kuoli ulkopaikkakuntalainen mies. Toinen matkustaja loukkaantui onnettomuudessa. Poliisi tutkii tapausta, mutta silminnäkijöitä ei ole löytynyt.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 16:56, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottoripyöräonnettomuudessa kuoli mies Keuruulla.
Mies kuoli moottoripyöräonnettomuudessa
Keuruulla tapahtui moottoripyöräonnettomuus, jossa kuoli ulkopaikkakuntalainen mies. Toinen mies loukkaantui. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei ole saanut silminnäkijöitä. Onnettomuus saattoi tapahtua tunteja ennen kuin uhrit löydettiin.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa kuoli ulkopaikkakuntalainen mies. Toinen matkustaja loukkaantui onnettomuudessa. Poliisi tutkii tapausta, mutta silminnäkijöitä ei ole löytynyt.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Keuruu
Kokkolassa tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi pyöräilijään perjantaina 15.5. Pyöräilijä loukkaantui, mutta autoilija poistui paikalta ennen yhteystietojen vaihtoa. Poliisi pyytää autoilijaa ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Poliisi
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Matkustajalaiva M/S Sergei ajoi karille Heinävedellä tiistaina, kun se oli palaamassa Valamon luostarista. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta…
Liikenne
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.