Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 14:53, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autoilija törmäsi pyöräilijään • Autoilija törmäsi pyöräilijään.
Autoilija törmäsi pyöräilijään
Vaasassa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään, joka ylitti suojatietä. Onnettomuus tapahtui aamulla kiertoliittymässä. Pyöräilijä sai polvensa vammautumaan. Poliisi haluaa autoilijan ja silminnäkijöiden ottavan yhteyttä.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään ja jatkoi matkaansa. Onnettomuus tapahtui suojatiellä, ja pyöräilijä loukkasi polvensa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Poliisi pyytää havaintoja Vaasassa ja Kokkolassa tapahtuneista liikenneonnettomuuksista, joissa autoilijat törmäsivät pyöräilijöihin. Vaasassa nuori pyöräilijä loukkaantui kiertoliittymässä, kun autoilija jatkoi matkaa. Kokkolassa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Vaasa, #Liikenneonnettomuus
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kokkolassa tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi pyöräilijään perjantaina 15.5. Pyöräilijä loukkaantui, mutta autoilija poistui paikalta ennen yhteystietojen vaihtoa. Poliisi pyytää autoilijaa ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pyöräily
Pyöräilijä rikkoi liikennesääntöjä ajaessaan punaisia valoja päin Helsingissä. Poliisi määräsi hänelle 12 päiväsakkoa ja rikosuhrimaksun, yhteensä 612 euroa. Liikennevalvonnan johtaja muistuttaa, että…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Pyöräily
Heinävedellä matkustaja-alus on ajautunut kivikkoon Monikkaselälle. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta loukkaantuneita ei ole ilmoitettu. Pelastuslaitos on saapunut…
Liikenne
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.