Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on vapauttanut 63-vuotiaan miehen, jota epäiltiin naisen tappamisesta Raumalla. Nainen löytyi kuolleena kerrostalosta 16. toukokuuta, ja poliisi oli aiemmin vanginnut miehen epäiltynä. Tutkinta jatkuu edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on vapauttanut 63-vuotiaan miehen, jota epäiltiin naisen tappamisesta Raumalla. Nainen löytyi kuolleena kerrostalosta 16. toukokuuta, ja poliisi oli aiemmin vanginnut miehen epäiltynä. Tutkinta jatkuu edelleen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 14:00, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi vapautti naisen taposta epäillyn • Avomies vapautettu taposta epäiltynä.
Poliisi vapautti epäillyn miehen
Poliisi on vapauttanut 63-vuotiaan miehen, jota epäiltiin naisen tappamisesta Raumalla. Nainen löytyi kuolleena kerrostalosta 16. toukokuuta. Poliisi oli aiemmin vanginnut miehen, mutta nyt syyt eivät ole vahvistuneet. Tutkinta jatkuu edelleen.
Poliisi on vapauttanut 63-vuotiaan miehen, jota epäiltiin naisen tappamisesta Raumalla. Nainen löytyi kuolleena kerrostalosta 16. toukokuuta, ja poliisi oli aiemmin vanginnut miehen epäiltynä. Tutkinta jatkuu edelleen.
Poliisi on vapauttanut 63-vuotiaan miehen, jota epäiltiin avopuolisonsa taposta. Nainen kuoli toukokuussa Raumalla, ja poliisi epäilee edelleen henkirikosta. Esitutkinta jatkuu, mutta lisäselvityksiä ei ole tullut esiin.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi pyytää havaintoja kadonneesta 28-vuotiaasta miehestä. Mies on nähty Vuosaaressa ja hänellä on päällään HIFK:n punainen takki tai huppari. Poliisi toivoo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, jonka epäillään alkaneen parvekkeella olleesta kaasugrillistä. Palon sammutustyöt kestivät useita tunteja, ja rakennuksen ylimmät kerrokset kärsivät…
Kotimaa
Huittisissa sijaitsevalla turvetuotantoalueella on syttynyt tulipalo, joka leviää laajalle alueelle. Pelastuslaitos pyytää ihmisiä välttämään alueella liikkumista savun vuoksi. Paloalueen koko on noin…
Kotimaa
Kalasataman kerrostalon tulipalo sai alkunsa todennäköisesti kaasugrillistä neljännen kerroksen parvekkeelta. Palo levisi nopeasti katolle, mutta ylemmät kerrokset säästyivät suuremmilta vaurioilta. Asiantuntija Arto…
Kotimaa
Etelä-Pohjanmaan poliisi etsii tietoja Ilmajoella sunnuntaina tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tapahtuma sattui automiitissä Siltalan teollisuusalueella. Epäilty on noin 20-vuotias mies, ja poliisi toivoo yleisön…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.