Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kalasatamassa syttyi vakava tulipalo, ja talouskasvu kiihtyy maakunnissa. Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, jonka epäillään alkaneen parvekkeella…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii Espoossa tapahtuneita naisten ahdisteluita, joissa epäilty mies on seurannut tuntemattomia naisia. Mies on syytettynä useista rikoksista, kuten törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta ja pahoinpitelystä. Poliisi julkaisi miehen kuvan ja pyytää kansalaisilta apua hänen tunnistamisessaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii Espoossa tapahtuneita naisten ahdisteluita, joissa epäilty mies on seurannut tuntemattomia naisia. Mies on syytettynä useista rikoksista, kuten törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta ja pahoinpitelystä. Poliisi julkaisi miehen kuvan ja pyytää kansalaisilta apua hänen tunnistamisessaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 15:00, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii miestä naisten ahdistelusta • Poliisi etsii epäiltyä miestä • Poliisi etsii epäiltyä seksuaalirikollista.
Poliisi etsii ahdistelijaa Espoossa
Espoossa on tapahtunut useita naisten ahdisteluita. Poliisi epäilee, että mies on seurannut naisia, kun he ovat matkalla kotiin. Rikokset ovat tapahtuneet myöhäisiltaisin. Poliisi julkaisi miehen kuvan ja pyytää apua hänen löytämisekseen.
Poliisi tutkii Espoossa tapahtuneita naisten ahdisteluita, joissa epäilty mies on seurannut tuntemattomia naisia. Mies on syytettynä useista rikoksista, kuten törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta ja pahoinpitelystä. Poliisi julkaisi miehen kuvan…
Poliisi on julkaissut kuvan miehestä, jota epäillään useista seksuaalirikoksista Espoossa. Miehen epäillään seuranneen tuntemattomia naisia, jotka ovat olleet matkalla kotiin. Viimeisin tapaus on tapahtunut Niittykummussa ja rikokset ovat…
Länsi-Uudenmaan poliisi on julkaissut kuvan epäillystä seksuaalirikollisesta, joka on syyllistynyt useisiin rikoksiin nuoria naisia kohtaan. Epäilty on seurannut uhrejaan julkisessa liikenteessä ja rikokset ovat tapahtuneet pääosin myöhäisiltaisin. Poliisi…
Helsingin poliisi pyytää havaintoja kadonneesta 28-vuotiaasta miehestä. Mies on nähty Vuosaaressa ja hänellä on päällään HIFK:n punainen takki tai huppari. Poliisi toivoo vihjeitä miehen löytämiseksi.
Karfin perheen tapausta tutkitaan edelleen, mutta vihjeet eivät ole johtaneet perheen löytymiseen. Perhe katosi kaksi vuotta sitten, kun he kaappasivat lapsensa perhekodista. Poliisi pyytää edelleen havaintoja perheen olinpaikasta.
Poliisi on pyytänyt apua kadonneen Karfin perheen löytämiseksi. Perheeseen kuuluvat vanhemmat Karoliina ja Tommy Karf sekä heidän lapsensa. Tapauksen esitutkinta on kesken, ja poliisi on saanut satoja vihjeitä,…
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Seksuaalirikos
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Etelä-Pohjanmaan poliisi etsii tietoja Ilmajoella sunnuntaina tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tapahtuma sattui automiitissä Siltalan teollisuusalueella. Epäilty on noin 20-vuotias mies, ja poliisi toivoo vinkkejä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Vantaalla tapahtuneessa kolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen vammautui. Poliisi epäilee kuljettajaa taposta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, sillä hän myönsi käyttäneensä ilokaasua…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoon Lintuvaarassa tutkitaan väkivaltatilannetta, joka alkoi maanantaina myöhään iltapäivällä. Poliisi on paikalla, mutta tilanne ei aiheuta vaaraa sivullisille. Tietoja väkivallan luonteesta tai…
Rikos • jaetut avainsanat: #Espoo, #Poliisi
Lempäälässä poliisi tutkii häiriköintiä, jossa kivi lensi asuntoon keskiyöllä. Rikoksesta on tehty ilmoitus, mutta tekijöistä ei ole tietoa. Poliisi on käynyt paikalla…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.