Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös menehtyivät, mutta junassa olleet matkustajat selvisivät ilman vammoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös menehtyivät, mutta junassa olleet matkustajat selvisivät ilman vammoja.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 13:08, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juna ja koulubussi törmäsivät Belgiassa • Juna ja koulubussi törmäsivät Belgiassa • Juna ja koulubussi törmäsivät Belgiassa.
Juna ja bussi törmäsivät Belgiassa
Belgiassa junan ja koulubussin törmäyksessä kuoli neljä ihmistä. Kaksi uhreista oli lapsia. Bussin kuljettaja ja saattaja myös kuolivat. Junassa oli yli sata matkustajaa, mutta he eivät loukkaantuneet. Onnettomuus tapahtui, kun bussi ajoi tasoristeykseen puomien ollessa alhaalla.
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös menehtyivät, mutta junassa olleet matkustajat selvisivät…
Belgiassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Onnettomuudessa kuoli neljä ihmistä, joista kaksi oli lapsia. Bussin kuljettaja ja koululaisten saattaja myös menehtyivät, mutta junassa olleet matkustajat selvisivät…
Belgiassa junan ja koulubussin törmäyksessä on kuollut useita ihmisiä. Onnettomuus tapahtui, kun bussi ajoi tasoristeykseen puomien ollessa alhaalla. Kuljettaja yritti jarruttaa, mutta törmäys oli väistämätön.
Belgiassa on tapahtunut vakava onnettomuus, jossa junan törmäys koulubussiin on johtanut useisiin kuolemantapauksiin. Onnettomuus tapahtui Buggenhoutissa, ja viranomaiset tutkivat tilannetta tarkemmin.
Belgian Buggenhoutissa koulubussi on jäänyt junan alle, mikä on johtanut useisiin kuolonuhreihin. Onnettomuudessa oli mukana seitsemän koululaista ja kaksi aikuista, ja useita loukkaantumisia on raportoitu. Tapauksen yksityiskohtia selvitetään…
Belgiassa tapahtui vakava onnettomuus, kun koulubussi jäi junan alle tasoristeyksessä Buggenhoutissa. Onnettomuudessa on useita kuolonuhreja ja loukkaantuneita, kaikki bussin matkustajia. Pelastusviranomaiset ovat hälyttäneet paikalle useita ensihoitoryhmiä ja ambulansseja.
Belgiassa koulubussi jäi matkustajajunan alle tasoristeyksessä. Onnettomuus tapahtui tiistaiaamuna ja se on aiheuttanut useita kuolonuhreja sekä loukkaantumisia. Kaikki uhrit olivat bussin matkustajia.
Belgian Buggenhoutissa koululaisia kuljettanut pikkubussi jäi junan alle. Useita ihmisiä on loukkaantunut, mutta kuolonuhreilta on vältytty. Viranomaiset tutkivat onnettomuuden syitä, sillä risteyksen varoitusvalot olivat päällä.
Belgiassa tapahtui onnettomuus, jossa juna törmäsi koululaisia kuljettaneeseen minibussiin. Useita ihmisiä loukkaantui, mutta junan matkustajat ja kuljettaja selvisivät ilman vammoja. Onnettomuuden syitä tutkitaan edelleen.
Belgian Buggenhoutissa tapahtui onnettomuus, jossa juna törmäsi koulubussiin. Useita ihmisiä loukkaantui, ja yhtä henkilöä on elvytetty. Junassa ei ollut loukkaantuneita.
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Heinävedellä matkustaja-alus on ajautunut kivikkoon Monikkaselälle. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta loukkaantuneita ei ole ilmoitettu. Pelastuslaitos on saapunut…
Liikenne
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Ruotsissa itseohjautuva bussi joutui onnettomuuteen vain kahden tunnin matkustuskokeilun jälkeen. Raitiovaunu ajoi bussin perään, mutta onnettomuudessa ei loukkaantunut ketään. Bussin liikennöinti keskeytetään,…
Liikenne
Leivonmäellä tapahtui maanantaina kahden auton peräänajo Nelostien tietyömaa-alueella. Onnettomuudessa osallistuivat henkilöauto ja pakettiauto, mutta kummallekaan kuljettajalle ei tullut vammoja. Tilanne saatiin nopeasti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kuutostiellä tapahtui onnettomuus, jossa metalliesine puhkaisi rekka-auton polttoainetankin. Polttoainetta valui tielle pitkälle matkalle, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Puhdistustöiden vuoksi toinen kaista on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.