Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 13:55, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi otti Porsche-varkaan kiinni • Poliisi takaa-ajoi autovarkaan Helsingistä Vantaalle • Porsche varastettiin tankkauksen aikana Helsingissä.
Poliisi otti Porsche-varkaan kiinni
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, kun mies vei Porsche-auton. Takaa-ajo kesti 17 minuuttia. Mies otettiin kiinni kerrostalon pihalla. Poliisi epäilee häntä useista rikoksista.
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Poliisi suoritti kymmenen minuutin takaa-ajon Helsingistä Vantaalle epäiltyä autovarkautta koskien. Takaa-ajon aikana varastettu Porsche törmäsi toiseen autoon, mutta henkilövahingoilta vältyttiin. Kiinniotettu mies on keski-ikäinen ja päihtynyt.
Helsingissä mies varasti Porschen kuljettajaltaan tankkauksen aikana. Poliisi sai hälytyksen ja tavoitti varastetun ajoneuvon nopeasti, mutta takaa-ajon aikana tapahtui vaurioita. Epäiltyä syytetään useista rikoksista, mukaan lukien rattijuopumus.
Helsingissä mies varasti Porschen kuljettajaltaan tankkauksen yhteydessä. Poliisi sai hälytyksen varkaudesta ja tavoitti varastetun auton nopeasti. Epäilty on nyt poliisin tutkinnassa useista rikoksista, mukaan lukien rattijuopumus.
Helsingin Topeliuksenkadulla varastettiin tankattavana ollut Porsche tiistaina. Varas pakeni autolla ylinopeutta, mutta poliisi sai hänet kiinni 17 minuutin kuluttua. Takaa-ajon aikana vaurioitui yksi sivullinen ajoneuvo ja poliisiauto.
Helsingin keskustassa varastettiin Porsche, kun kuljettaja tankkasi autoaan. Poliisi sai hälytyksen ja tavoitti varas 17 minuutin kuluttua Vantaalla. Takaa-ajon aikana kaksi autoa vaurioitui, ja varasta epäillään useista rikoksista.
Poliisi ajoi tiistaina takaa varastettua Porschea Helsingissä ja Vantaalla. Takaa-ajo kesti noin kymmenen minuuttia ja päättyi Simonlaakson alueelle, jossa epäilty kuljettaja otettiin kiinni. Poliisi selvittää, onko auto anastettu…
Vantaalla tapahtuneessa kolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen vammautui. Poliisi epäilee kuljettajaa taposta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, sillä hän myönsi käyttäneensä ilokaasua…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Vantaalla poliisi otti kiinni miehen, joka varasti Porschen huoltoasemalta Helsingissä. Takaa-ajossa vaurioitui yksi sivullinen auto ja poliisiauto. Miehen epäillään syyllistyneen useisiin rikoksiin,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Porsche
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Etelä-Pohjanmaan poliisi etsii tietoja Ilmajoella sunnuntaina tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tapahtuma sattui automiitissä Siltalan teollisuusalueella. Epäilty on noin 20-vuotias mies, ja poliisi toivoo vinkkejä…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin käräjäoikeus on hylännyt kahden teinipojan syytteet murhan yrityksestä Vantaan Korson tuhopoltossa. Toinen pojista myönsi syyllistyneensä törkeään tuhotyöhön, mutta kiisti murhan yrityksen.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa
45-vuotias mies on saanut syytteen vainoamisesta ja uhkauksista, joita hän esitti poliisille puhelimitse ja ääniviestein. Miehen uhkaukset sisälsivät muun muassa väitteen aikomuksesta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.