Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonat on voittanut kaikki alkulohkon ottelunsa jääkiekon MM-kisoissa ilman pistemenetyksiä. Asiantuntija Niko Hovinen korostaa, että joukkueen esitys on ollut poikkeuksellisen vahva verrattuna aiempiin vuosiin. Viime keväänä Leijonat kamppaili voitosta Ranskaa vastaan jatkoajalla, mutta nyt voitot ovat tulleet selkeästi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonat on voittanut kaikki alkulohkon ottelunsa jääkiekon MM-kisoissa ilman pistemenetyksiä. Asiantuntija Niko Hovinen korostaa, että joukkueen esitys on ollut poikkeuksellisen vahva verrattuna aiempiin vuosiin. Viime keväänä Leijonat kamppaili voitosta Ranskaa vastaan jatkoajalla, mutta nyt voitot ovat tulleet selkeästi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 08:33, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat voittaa kaikki pelit.
Leijonat voittaa kaikki pelit
Leijonat on voittanut kaikki pelinsä jääkiekon MM-kisoissa. Joukkue ei ole menettänyt yhtään pistettä alkulohkossa. Asiantuntija Niko Hovinen sanoo, että esitys on ollut todella hyvä. Aiemmin Leijonat on kärsinyt tappioita alkulohkossa.
Leijonat on voittanut kaikki alkulohkon ottelunsa jääkiekon MM-kisoissa ilman pistemenetyksiä. Asiantuntija Niko Hovinen korostaa, että joukkueen esitys on ollut poikkeuksellisen vahva verrattuna aiempiin vuosiin. Viime keväänä Leijonat kamppaili…
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat on ollut vahva aloituksissa jääkiekon MM-kisoissa. Keskushyökkääjät, kuten Aleksander Barkov ja Aatu Räty, ovat sijoittuneet turnauksen kymmenen parhaan aloittajan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkiekko
Jääkiekon MM-kisoissa Suomi on varmistanut paikan puolivälierissä voitettuaan Itävallan 5–2. Tiistain Sveitsi-ottelun tulos voi kuitenkin vaikuttaa siihen, kuka Leijonien vastustaja on. Mahdollisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomi kohtaa Itävallan jääkiekon MM-turnauksessa. Patrik Puistola nousee kakkosketjuun, kun Sakari Manninen siirtyy kolmosketjuun. NHL-puolustaja Urho Vaakanainen on edelleen sivussa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Norja voitti jääkiekon MM-kisoissa Tšekin 4–1, mikä yllätti monet. Norja oli aiemmin voittanut Ruotsin ja hävinnyt Kanadalle jatkoajalla. Tšekin pelaajat olivat pettyneitä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi voitti Itävallan jääkiekon MM-kisoissa lukemin 5–2. Tämä voitto oli Leijonille jo kuudes peräkkäinen turnauksessa. Ottelu pelattiin Zürichissä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.