Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän asevoimat torjui drooni-iskuja Pietarissa ja Moskovassa. Yhdysvaltojen pörssit sukelsivat, mikä herättää huolta talousnäkymistä. Venäjän asevoimat on torjunut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Voitto tuli suoraan voitoin 4–0 itäisen konferenssin finaalisarjassa. Knicks hallitsi peliä erityisesti levypalloissa ja syötöissä, ja useat pelaajat onnistuivat hyvin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Voitto tuli suoraan voitoin 4–0 itäisen konferenssin finaalisarjassa. Knicks hallitsi peliä erityisesti levypalloissa ja syötöissä, ja useat pelaajat onnistuivat hyvin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 06:28, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Knicks palasi NBA-finaaleihin murskaavalla voitolla • Knicks palasi NBA-finaaleihin murskaavalla voitolla • Knicks palasi NBA-finaaleihin murskaavalla voitolla.
Knicks pääsi NBA-finaaleihin voitolla
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin 130–93. Tämä voitto vei Knicksin NBA-finaaleihin. Joukkue pelasi hyvin ja hallitsi peliä. Useat pelaajat tekivät hyviä suorituksia, ja Knicks voitti levypallot selvästi.
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Voitto tuli suoraan voitoin 4–0 itäisen konferenssin finaalisarjassa. Knicks hallitsi peliä erityisesti levypalloissa ja syötöissä, ja useat pelaajat onnistuivat…
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Knicks vei itäisen konferenssin finaalisarjan voitoin 4–0. Joukkue hallitsi peliä alusta alkaen, ja useat pelaajat onnistuivat tehokkaasti.
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Ottelu oli yksipuolinen, ja Knicks vei itäisen konferenssin finaalisarjan voitoin 4–0. Joukkue hallitsi peliä erityisesti levypalloissa ja syötöissä, ja…
New York Knicks on edennyt koripallon NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks, #NBAfinaalit
New York Knicks nousi 22 pisteen takaa voittoon Cleveland Cavaliersista NBA:n itälohkon finaalissa. Ottelu päättyi 115–104 Knicksin hyväksi jatkoajalla. Jalen Brunson teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #NBA
Cleveland Cavaliers voitti Detroit Pistonsin ja eteni NBA:n pudotuspelien neljän parhaan joukkoon. Clevelandin voitto tuli vieraskentällä 125–94, ja se eteni ottelusarjasta voitoin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #ClevelandCavaliers, #NBA
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalissa kolmannessa ottelussa 121–108. Tämä voitto oli Knicksille jo kolmas peräkkäinen, ja se…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #NBA
New York Knicks voitti Cleveland Cavaliersin NBA:n itäisen konferenssin finaalien toisessa ottelussa lukemin 109–93. Voitto nosti Knicksin sarjassa 2–0-johtoon, ja joukkue on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #NBA
Detroit Pistons ja Cleveland Cavaliers kohtaavat seiskapelissä, mikä on harvinaista NBA:ssa. Molemmat joukkueet ovat pelanneet jo 13 pudotuspeliottelua, ja edellinen kerta, jolloin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #ClevelandCavaliers
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.