Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New York Knicks on edennyt koripallon NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa puhtaasti 4–0. Ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti 130–93, ja Karl-Anthony Towns oli joukkueen paras pelaaja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New York Knicks on edennyt koripallon NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa puhtaasti 4–0. Ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti 130–93, ja Karl-Anthony Towns oli joukkueen paras pelaaja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 06:25, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa New York Knicks finaaliin ensimmäistä kertaa 24 vuoteen • New York Knicks finaaliin ensimmäistä kertaa 24 vuoteen • New York Knicks finaaliin ensimmäistä kertaa 24 vuoteen.
New York Knicks finaaliin ensimmäistä kertaa 24 vuoteen
New York Knicks on päässyt NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa vuodesta 1999. Finaalipaikka tuli, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin 4–0. Viimeisessä ottelussa Knicks voitti 130–93. Karl-Anthony Towns teki 19 pistettä ja keräsi 14 levypalloa. Knicks kohtaa finaaleissa joko Thunderin tai Spursin.
New York Knicks on edennyt koripallon NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa puhtaasti 4–0. Ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti…
New York Knicks etenee NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa vuodesta 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa puhtaasti 4–0. Ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti 130–93, ja Karl-Anthony…
New York Knicks on edennyt koripallon NBA:n loppuotteluihin ensimmäistä kertaa sitten vuoden 1999. Finaalipaikka varmistui, kun Knicks voitti Cleveland Cavaliersin itälohkon loppuottelusarjassa puhtaasti 4–0. Ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti…
New York Knicks eteni NBA-finaaleihin voittamalla Cleveland Cavaliersin 130–93. Voitto tuli suoraan voitoin 4–0 itäisen konferenssin finaalisarjassa. Knicks hallitsi peliä erityisesti levypalloissa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks, #NBAfinaalit
Cleveland Cavaliers voitti Detroit Pistonsin ja eteni NBA:n pudotuspelien neljän parhaan joukkoon. Clevelandin voitto tuli vieraskentällä 125–94, ja se eteni ottelusarjasta voitoin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #ClevelandCavaliers
Detroit Pistons ja Cleveland Cavaliers kohtaavat seiskapelissä, mikä on harvinaista NBA:ssa. Molemmat joukkueet ovat pelanneet jo 13 pudotuspeliottelua, ja edellinen kerta, jolloin…
Koripallo • jaetut avainsanat: #ClevelandCavaliers
Detroit Pistons voitti Cleveland Cavaliersin 115–94 ja tasoitti pudotuspelisarjan 3–3. Ratkaiseva seitsemäs ottelu pelataan maanantain vastaisena yönä Detroitissa. Detroitin pelaajat onnistuivat hyvin,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #ClevelandCavaliers
Cleveland Cavaliers voitti Detroit Pistonsin NBA:n pudotuspelissä jatkoajalla 117–113. Voitto tarkoittaa, että Cleveland on enää yhden voiton päässä idän konferenssifinaaleista, johtamalla sarjaa…
Koripallo • jaetut avainsanat: #ClevelandCavaliers
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.