Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Skoda Transtech on aloittanut muutosneuvottelut Otanmäen tehtaallaan, jossa henkilöstövähennysten arvioidaan olevan noin 200 työntekijää.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kitchener Rangers jatkoi menestystään Memorial Cup -turnauksessa voittamalla Everett Silvertipsin 6–2. Ottelussa nähtiin raju nyrkkitappelu, joka herätti tunteita kaukalossa. Rangers on voittanut kaikki ottelunsa ja etenee kohti loppuottelua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kitchener Rangers jatkoi menestystään Memorial Cup -turnauksessa voittamalla Everett Silvertipsin 6–2. Ottelussa nähtiin raju nyrkkitappelu, joka herätti tunteita kaukalossa. Rangers on voittanut kaikki ottelunsa ja etenee kohti loppuottelua.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 07:16, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kitchener Rangers voitti Everett Silvertipsin • Matias Vanhanen teki historiaa Kanadassa.
Rangers voitti Silvertipsin
Kitchener Rangers voitti Everett Silvertipsin 6–2 Memorial Cup -turnauksessa. Ottelussa nähtiin iso tappelu pelaajien välillä. Rangers on voittanut kaikki ottelunsa turnauksessa. Seuraavaksi joukkue kohtaa Chicoutimi Sagueneensin.
Kitchener Rangers jatkoi menestystään Memorial Cup -turnauksessa voittamalla Everett Silvertipsin 6–2. Ottelussa nähtiin raju nyrkkitappelu, joka herätti tunteita kaukalossa. Rangers on voittanut kaikki ottelunsa ja etenee kohti loppuottelua.
Matias Vanhanen, 18, saavutti merkittäviä saavutuksia Kanadassa pelaamalla WHL:ssä. Hän teki 62 runkosarjaottelussa tehot 21+66 ja oli syöttöpörssin kakkonen. Vanhanen auttoi Everett Silvertipsin voittamaan mestaruuden ja teki pudotuspeleissä…
Norja voitti jääkiekon MM-kisoissa Tšekin 4–1, mikä yllätti monet. Norja oli aiemmin voittanut Ruotsin ja hävinnyt Kanadalle jatkoajalla. Tšekin pelaajat olivat pettyneitä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jani Alkio on saanut mahdollisuuden astua Antero Mertarannan saappaisiin Leijonien televisioselostajana. Alkio kertoo, että hänelle on tärkeää tehdä työtä, joka herättää intohimoa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat on ollut vahva aloituksissa jääkiekon MM-kisoissa. Keskushyökkääjät, kuten Aleksander Barkov ja Aatu Räty, ovat sijoittuneet turnauksen kymmenen parhaan aloittajan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Jääkiekon MM-kisoissa Suomi on varmistanut paikan puolivälierissä voitettuaan Itävallan 5–2. Tiistain Sveitsi-ottelun tulos voi kuitenkin vaikuttaa siihen, kuka Leijonien vastustaja on. Mahdollisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Italia ja Slovenia kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa elintärkeässä ottelussa. Molemmat joukkueet tarvitsevat voiton säilyttääkseen sarjapaikan, sillä lohkon viimeinen putoaa B-sarjaan. Slovenialla on ollut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.