Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa ajatellen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa ajatellen.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 06:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi ja Sveitsi taistelevat lohkovoitosta • Suomi ja Sveitsi taistelevat lohkovoitosta • Suomi ja Sveitsi taistelevat lohkovoitosta.
Suomi ja Sveitsi pelaavat jääkiekkoa
Suomi ja Sveitsi pelaavat jääkiekon MM-kisoissa. Ottelu on tärkeä, koska voittaja saa lohkovoiton. Molemmat joukkueet haluavat voittaa. Tämä peli vaikuttaa myös jatkopeleihin.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-kisoissa ratkaisevassa ottelussa. Lohkovoitto on panoksena, ja molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle jatkoa ajatellen.
Suomi ja Sveitsi kilpailevat jääkiekon MM-kisoissa lohkovoitosta tiistaina. Ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle, ja se vaikuttaa jatkopaikkoihin. Molemmat joukkueet ovat valmistautuneet otteluun huolellisesti.
Jääkiekon MM-kisoissa Suomi kohtaa tiistaina Sveitsin, ja ottelu ratkaisee lohkovoiton. Molemmat joukkueet ovat pelanneet hyvin turnauksessa ja ottelusta odotetaan tiukkaa kamppailua. Voitto on tärkeä jatkopaikan kannalta.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat tänä iltana jääkiekon MM-kisojen Zürichin-alkulohkon ratkaisevassa ottelussa. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kaikki kuusi aiempaa otteluaan. Suomen paikka puolivälierissä on jo varma, riippumatta ottelun lopputuloksesta.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat tänä iltana jääkiekon MM-kisojen Zürichin-alkulohkon ratkaisevassa ottelussa. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kuusi ensimmäistä peliään. Suomen paikka puolivälierissä on jo varmistunut.
Suomi ja Sveitsi kohtaavat tänä iltana jääkiekon MM-kisojen Zürichin-alkulohkon päätöspelissä. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kuusi ensimmäistä otteluaan. Suomen paikka puolivälierissä on jo varma.
Suomi pelaa tiistaina Sveitsiä vastaan MM-kisojen A-lohkon voitosta. Voittaja saa puolivälierissä helpomman vastustajan, kun häviäjä kohtaa vaikeamman. Alkulohkot päättyvät tiistaina, ja B-lohkossa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Sveitsi
Jääkiekon MM-kisoissa Suomi on varmistanut paikan puolivälierissä voitettuaan Itävallan 5–2. Tiistain Sveitsi-ottelun tulos voi kuitenkin vaikuttaa siihen, kuka Leijonien vastustaja on. Mahdollisia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #MMkisat
Norja voitti jääkiekon MM-kisoissa Tšekin 4–1, mikä yllätti monet. Norja oli aiemmin voittanut Ruotsin ja hävinnyt Kanadalle jatkoajalla. Tšekin pelaajat olivat pettyneitä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Suomi voitti Itävallan jääkiekon MM-kisoissa lukemin 5–2. Tämä voitto oli Leijonille jo kuudes peräkkäinen turnauksessa. Ottelu pelattiin Zürichissä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat on ollut vahva aloituksissa jääkiekon MM-kisoissa. Keskushyökkääjät, kuten Aleksander Barkov ja Aatu Räty, ovat sijoittuneet turnauksen kymmenen parhaan aloittajan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkiekko, #Jääkiekko
Andres Ambühl on saanut lempinimen jääkiekon MM-kisojen kuningas, ja hän on rakastettu kansallissankari Sveitsissä. Hän on pelannut uskomattomat 151 ottelua 20 MM-turnauksessa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.