Nimipäivä:
Ritva
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Poliisi etsii seksuaalirikollista Espoossa, kun taas talouskasvu kiihtyy maakunnissa. Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin…


Italia menettää sarjapaikan MM-jääkiekossa

Aihesivu: Italia menettää sarjapaikan MM-jääkiekossa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Italian jääkiekkomaajoukkueen tie päättyi MM-kisoissa, kun se hävisi Sloveniaa vastaan 1–5. Joukkue sai vain yhden pisteen alkulohkossa ja putoaa ylimmältä tasolta. Päävalmentaja Jukka Jalosen sopimus päättyy kisojen myötä.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 26.5.2026 klo 02:46
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Italian jääkiekkomaajoukkueen tie päättyi MM-kisoissa, kun se hävisi Sloveniaa vastaan 1–5. Joukkue sai vain yhden pisteen alkulohkossa ja putoaa ylimmältä tasolta. Päävalmentaja Jukka Jalosen sopimus päättyy kisojen myötä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 26.5.2026 klo 02:46, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Italia menettää sarjapaikan MM-jääkiekossa • Italia menettää sarjapaikan MM-jääkiekossa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 26.5.2026 klo 02:46.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JukkaJalonen, #Italia, #MMjääkiekko.

Selkokielinen yhteenveto

Italia putoaa MM-jääkiekosta

Italian jääkiekkomaajoukkue hävisi Sloveniaa vastaan 1–5. Tämä tarkoittaa, että Italia menettää sarjapaikan MM-jääkiekon ylimmällä tasolla. Joukkue sai vain yhden pisteen alkulohkossa. Jukka Jalosen sopimus päättyy kisojen jälkeen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.