Nimipäivä:
Minna, Vilma, Miina, Mimmi, Vilhelmiina
11°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Skoda Transtech on aloittanut muutosneuvottelut Otanmäen tehtaallaan, jossa henkilöstövähennysten arvioidaan olevan noin 200 työntekijää.


Kapanen jää katsomoon pudotuspeleissä

Aihesivu: Kapanen jää katsomoon pudotuspeleissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Montreal Canadiensin Oliver Kapanen ei pelaa NHL:n pudotuspelien kolmannessa ottelussa Carolina Hurricanesia vastaan. Hänen paikkansa ottaa Joe Veleno, joka tuo joukkueeseen lisää vauhtia. Päävalmentaja Martin St. Louis korosti, että Kapanen on nuori pelaaja, joka oppii jatkuvasti.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 25.5.2026 klo 21:28
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Montreal Canadiensin Oliver Kapanen ei pelaa NHL:n pudotuspelien kolmannessa ottelussa Carolina Hurricanesia vastaan. Hänen paikkansa ottaa Joe Veleno, joka tuo joukkueeseen lisää vauhtia. Päävalmentaja Martin St. Louis korosti, että Kapanen on nuori pelaaja, joka oppii jatkuvasti.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 21:28, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kapanen jää katsomoon pudotuspeleissä • Kapanen jää katsomoon NHL:n pudotuspeleissä • Kapanen ei pelaa pudotuspeleissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 25.5.2026 klo 21:28.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #OliverKapanen, #MontrealCanadiens, #NHL.

Selkokielinen yhteenveto

Kapanen ei pelaa pudotuspeleissä

Oliver Kapanen ei pelaa Montreal Canadiensin pudotuspeleissä. Hänen tilalleen tulee Joe Veleno. Päävalmentaja sanoo, että Kapanen on nuori ja oppii koko ajan. Kapanen oli aiemmassa pelissä jäällä, kun vastustaja teki maalin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.