Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Liettuan puolustusneuvosto on päättänyt ostaa yli 900 Patrian panssariajoneuvoa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin finaalissa suurseura Sportingin CP:n jatkoajalla 2–1. Tämä voitto takaa Torreenselle paikan Eurooppa-liigan liigavaiheessa ensi kaudeksi. Seura voitti myös välierissä Fafen ja etenee supercupin finaaliin FC Portoa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin finaalissa suurseura Sportingin CP:n jatkoajalla 2–1. Tämä voitto takaa Torreenselle paikan Eurooppa-liigan liigavaiheessa ensi kaudeksi. Seura voitti myös välierissä Fafen ja etenee supercupin finaaliin FC Portoa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 19:14, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kakkostason joukkue voitti Portugalin cupin • Torreense voitti Portugalin cupin finaalin • Torreense voitti Portugalin cupin finaalin.
Kakkostason joukkue voitti cupin
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin. Seura voitti finaalissa Sportingin CP:n jatkoajalla 2–1. Torreense saa pelata Eurooppa-liigassa ensi kaudella. Seura eteni myös supercupin finaaliin FC Portoa vastaan.
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin finaalissa suurseura Sportingin CP:n jatkoajalla 2–1. Tämä voitto takaa Torreenselle paikan Eurooppa-liigan liigavaiheessa ensi kaudeksi. Seura voitti myös välierissä Fafen ja etenee supercupin…
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin finaalissa Sporting CP:n jatkoajalla 2–1. Tämä voitto tarkoittaa Torreenselle seurahistorian ensimmäistä cup-mestaruutta ja paikkaa Eurooppa-liigassa. Finaalissa Torreense aloitti vahvasti, mutta Sporting tasoitti ennen…
S.C.U. Torreense voitti Portugalin cupin finaalissa suurseura Sportingin CP:n jatkoajalla 2–1. Tämä voitto tarkoittaa, että Torreense etenee ensi kaudella Eurooppa-liigan liigavaiheeseen. Seura voitti myös välierissä Fafen ja taistelee…
Espanjan jalkapallomaajoukkue matkustaa kesän MM-kisoihin Lamine Yamalin johdolla, vaikka nuorukainen on kärsinyt loukkaantumisista. Erityistä on, että joukkueessa ei ole yhtään Real Madridin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Erotuomari sai sairauskohtauksen ja kuoli kesken jalkapallo-ottelun Kärkölässä. Ottelu Järvelän Jäppärän ja Hausjärven Pallojuniorien välillä oli juuri alkanut, kun erotuomari lyyhistyi kentälle.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Lionel Messi jätti kesken ottelun Inter Miamin ja Philadelphia Unionin välillä, mikä herätti huolta Argentiinan maajoukkueessa. Messi vaihdettiin 73. Minuutilla lihasväsymyksen vuoksi,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Hull City varmisti nousunsa Englannin Valioliigaan voitettuaan Middlesbroughin 1–0 Wembleyllä. Ottelun ratkaisi Oli McBurnien maali ottelun loppuhetkillä. Nousu tuo seuralle merkittäviä taloudellisia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Pep Guardiola ilmoitti jättävänsä Manchester Cityn päävalmentajan tehtävän kauden päätyttyä. Hän on valmentanut joukkuetta kymmenen vuoden ajan ja voittanut useita mestaruuksia, mukaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat pieniä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti ja Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kohtalaisesti. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät ovat pieniä ja kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkanut myös maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärien odotetaan pysyvän runsaina. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat pienistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.