Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Etelä-Pohjanmaan poliisi etsii havaintoja pahoinpitelystä, kun taas Ebola-tapaukset nousevat yli 900 Kongossa. Etelä-Pohjanmaan poliisi pyytää havaintoja Ilmajoella tapahtuneesta…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen tapahtui maaliskuun puolivälissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen tapahtui maaliskuun puolivälissä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 17:07, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi • Poliisi pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi • Pitkän linjan poliisi pidätetty seksuaalirikoksesta.
Poliisi pidätettiin seksuaalirikoksesta
Satakunnassa työskentelevä poliisi on pidätetty. Hänet epäillään seksuaalirikoksesta, joka olisi tapahtunut sivutyössä. Poliisi on kokenut ammattilainen, mutta hänellä on ollut aiemmin rikosepäilyjä. Pidätys tehtiin maaliskuun puolivälissä.
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen tapahtui maaliskuun puolivälissä.
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virasta seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä. Tutkinta on käynnissä, mutta tarkempia tietoja rikoksesta ei ole vielä julkistettu.
Satakunnassa on pidätetty pitkän linjan poliisimies, jota epäillään seksuaalirikoksesta. Valtakunnansyyttäjän poliisirikosyksikkö tutkii tapausta, joka tapahtui keväällä. Epäilty rikos ei liittynyt virkatehtäviin, vaan se tapahtui poliisimiehen vapaa-ajalla.
Satakunnassa työskentelevä poliisi on pidätetty vakavan rikosepäilyn vuoksi. Erikoissyyttäjä Jonna Ryynänen vahvistaa, että epäilty rikos liittyy seksuaalirikokseen. Tutkinta on käynnissä ja poliisin virka on keskeytetty.
Satakunnassa työskentelevä poliisi on pidätetty useiden rikosepäilyjen vuoksi. Erikoissyyttäjä Jonna Ryynänen vahvistaa, että tutkinnassa on epäilty seksuaalirikosta. Tapaus on herättänyt huomiota alueella.
Oulussa mies epäillään yrittäneen ajaa useiden ihmisten päälle autolla riidan jälkeen. Tilanteessa ei tullut vakavia vammoja, mutta mies puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikos
Poliisi otti kiinni uhkaavasti käyttäytyneen miehen Tampereen Lielahdessa. Mies vastusti poliisin tuloa ja piti kädessään pistoolin näköistä asetta, joka osoittautui muoviseksi kuula-aseeksi.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Lempäälässä poliisi tutkii häiriköintiä, jossa kivi lensi asuntoon keskiyöllä. Rikoksesta on tehty ilmoitus, mutta tekijöistä ei ole tietoa. Poliisi on käynyt paikalla…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Tampereen Lielahdessa tapahtui torstaiaamuna häiriö, jossa mies käyttäytyi uhkaavasti ja vastusti poliisia. Miehen hallussa ollut ase oli muovinen kuula-ase, joka takavarikoitiin. Mies…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikos
Kokkolassa yritettiin murtautua Prismaan katolta. Varkaat pakenivat paikalta kiireessä, jättäen varastamansa tavarat katolle. Poliisi etsii tietoja varkaista ja alueella liikkuneista.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Ilmajoella järjestetyssä automiitissä tapahtui pahoinpitely, jota poliisi tutkii. Tapahtuma sattui Siltalan teollisuusalueella puolenyön aikaan sunnuntaina. Poliisi pyytää vihjeitä tapahtumasta kansalaisilta.
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 25.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Maan keskiosissa kukinta on päättynyt. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja kohtalaisista runsaisiin maan pohjoisosissa Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan eteläosissa, ja kukinta on alkamassa maan keskiosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta heikkenee Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, ja jatkuu Etelä- ja Keski-Lapissa. Kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Lapin lämpimillä alueilla viikon sisällä. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.