Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna Britanniassa. Häät tulevat olemaan pienet ja intiimit, ja niihin kutsutaan vain perhe ja läheiset ystävät. Pari on ollut kihloissa huhtikuusta asti ja heidät on nähty yhdessä useaan otteeseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna Britanniassa. Häät tulevat olemaan pienet ja intiimit, ja niihin kutsutaan vain perhe ja läheiset ystävät. Pari on ollut kihloissa huhtikuusta asti ja heidät on nähty yhdessä useaan otteeseen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 16:44, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Harry Styles ja Zoë Kravitz suunnittelevat häitä • Harry Styles ja Zoë Kravitz suunnittelevat häitä.
Harry Styles ja Zoë Kravitz menevät naimisiin
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna. Häät ovat pienet ja vain perhe ja ystävät ovat kutsuttu. Pari on ollut yhdessä jo pitkään ja he ovat kihloissa. Zoë Kravitz on ennen ollut naimisissa Karl Glusmanin kanssa.
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna Britanniassa. Häät tulevat olemaan pienet ja intiimit, ja niihin kutsutaan vain perhe ja läheiset ystävät. Pari on ollut kihloissa…
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna Britanniassa. Häät tulevat olemaan pienet ja intiimit, vain perheen ja ystävien läsnä ollessa. Pari on ollut yhdessä vuodesta 2025…
Harry Styles ja Zoë Kravitz ovat kihlautuneet, ja heille on bongattu kihlasormus Lontoossa. Sormuksen arvioidaan maksavan yli 600 000 dollaria, ja se…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #HarryStyles, #ZoëKravitz
Europarlamentaarikko Ville Niinistö ja hänen puolisonsa Hennariikka Niinistö ovat ilmoittaneet odottavansa toista lasta. He kertoivat asiasta Instagramissa, jossa he ilmensivät toiveensa ja…
Jutut ja juorut
Donald Trumpin on mahdollista jättää väliin poikansa Donald Trump Jr.:n häät, jotka pidetään Bahamalla. Trump kommentoi, että häät ovat pieni ja yksityinen…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Häät
Harry Stylesin fanit uskovat, että laulaja osallistui Lontoon maratonille naamioituneena Isä Possuksi. Tapahtuma keräsi varoja National Deaf Children's Society -järjestölle.
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #HarryStyles
Linda Lampenius kertoo, että hänen lapsensa rakastavat Pete Parkkosta ja ovat antaneet tälle lempinimen. Median kiinnostus pariskuntaa kohtaan on ollut suurta, ja…
Jutut ja juorut
Tuula Huuhka, 64, kohtasi vaikeuksia irtautuessaan Academic Singles -treffipalvelusta. Hän oli liittynyt palveluun kaksi vuotta sitten, mutta eroon pääseminen osoittautui odotettua hankalammaksi.…
Jutut ja juorut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.