Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa tapahtunut kerrostalopalo on nostanut esiin huolen Suomen paloturvallisuuden tasosta. MTV Katsomon Asian ytimessä -ohjelmassa keskustellaan asiasta ja palon syistä. Palo sai alkunsa parvekkeella käytetystä kaasugrillistä ja levisi nopeasti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa tapahtunut kerrostalopalo on nostanut esiin huolen Suomen paloturvallisuuden tasosta. MTV Katsomon Asian ytimessä -ohjelmassa keskustellaan asiasta ja palon syistä. Palo sai alkunsa parvekkeella käytetystä kaasugrillistä ja levisi nopeasti.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 16:46, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomen paloturvallisuus herättää kysymyksiä.
Paloturvallisuus herättää kysymyksiä
Helsingin Kalasatamassa syttyi kerrostalopalo, joka herättää huolta paloturvallisuudesta. MTV:n ohjelmassa keskustellaan asiasta ja palon syistä. Palo alkoi kaasugrillistä ja levisi nopeasti. Pelastuslaitos evakuoi asukkaita, mutta vakavia loukkaantumisia ei tapahtunut.
Helsingin Kalasatamassa tapahtunut kerrostalopalo on nostanut esiin huolen Suomen paloturvallisuuden tasosta. MTV Katsomon Asian ytimessä -ohjelmassa keskustellaan asiasta ja palon syistä. Palo sai alkunsa parvekkeella käytetystä kaasugrillistä ja…
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 28-vuotiasta miestä, joka katosi lauantaina. Mies on 172 senttiä pitkä ja hänellä on mustat lenkkarit. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Kalasatamassa syttynyt tulipalo sai alkunsa parvekkeelta ja levisi nopeasti talon katolle. Rakennuksen rakentaja YIT ilmoittaa, että viranomaiset tutkivat palon syytä ja etenemistä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo levisi nopeasti asunnon parvekkeelta. Pelastuslaitos saapui nopeasti paikalle ja sai palon sammutettua. Palo kuitenkin levisi katolle, mikä herätti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.