Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Presidentti Sauli Niinistölle tehtiin umpilisäkeleikkaus, ja 27-vuotias mies on syytettynä yli 360 lapsen hyväksikäytöstä. Presidentti Sauli Niinistölle on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kärpät juhlistaa 80-vuotisjuhlavuottaan ulkoilmaottelulla joulukuussa. Talaviklassikossa joukkue kohtaa HIFK:n Raksilan tekojääkentällä. Ottelu tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän huippukiekkoa ja talvista tunnelmaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kärpät juhlistaa 80-vuotisjuhlavuottaan ulkoilmaottelulla joulukuussa. Talaviklassikossa joukkue kohtaa HIFK:n Raksilan tekojääkentällä. Ottelu tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän huippukiekkoa ja talvista tunnelmaa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 17:49, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kärpät järjestää Talaviklassikon joulukuussa • Kärpät järjestää ulkoilmapelin joulukuussa • HIFK ja Kärpät pelaavat ulkoilmaottelun.
Kärpät pelaa Talaviklassikon
Kärpät pelaa ulkoilmaottelun joulukuussa. Ottelu on nimeltään Talaviklassikko. Siinä joukkue kohtaa HIFK:n. Ottelu alkaa kello 18. Tarkemmat tiedot tulevat myöhemmin.
Kärpät juhlistaa 80-vuotisjuhlavuottaan ulkoilmaottelulla joulukuussa. Talaviklassikossa joukkue kohtaa HIFK:n Raksilan tekojääkentällä. Ottelu tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän huippukiekkoa ja talvista tunnelmaa.
Kärpät juhlistaa 80-vuotisjuhlavuottaan ulkoilmapelillä joulukuussa. Talaviklassikossa joukkue kohtaa HIFK:n Raksilan tekojääkentällä. Ottelu alkaa kello 18, ja tarkempia tietoja aikataulusta ja ohjelmasta annetaan myöhemmin.
SM-liiga palaa ulkoilmoihin, kun HIFK kohtaa Kärpät 12. joulukuuta Raksilan tekojääkentällä. Talaviklassikoksi nimetyn ottelun on tarkoitus yhdistää huippukiekko, talvinen tunnelma ja yhteisöllinen kokemus. Tapahtuma on osa Kärppien 80-vuotisjuhlia…
SM-liiga järjestää ulkoilmaottelun, jossa Oulun Kärpät kohtaa HIFK:n 12. joulukuuta. Tapahtuma, nimeltään Talaviklassik, tuo yhteen huippukiekon ja talvisen tunnelman. Ottelu on osa Kärppien 80-vuotisjuhlia ja siihen liittyy myös…
Oulun Kärpät isännöi ensi kaudella ulkoilmaottelussa Helsingin IFK:ta. Ottelu pelataan Raksilan tekojääkentällä 12. joulukuuta, ja tapahtuman ohjelma alkaa jo kello 15.00 ennen ottelun alkua. Tämä tapahtuma juhlistaa Kärppien…
Oulun Kärpät isännöi ensi kaudella ulkoilmaottelussa Helsingin IFK:ta. Ottelu pelataan Raksilan tekojääkentällä 12. joulukuuta, ja tapahtuma alkaa jo kello 15.00. Tämä ottelu on osa Kärppien 80-vuotisjuhlakautta.
Oulun Kärpät isännöi ensi kaudella ulkoilmaottelua, jossa vastustajana on Helsingin IFK. Ottelu pelataan Raksilan tekojääkentällä 12. joulukuuta, ja tapahtuman ohjelma alkaa jo kello 15.00. Tämä ottelu on osa…
Toni Lydman ei jatka HIFK:n valmennustiimissä ensi kaudella. Lydman toimi Olli Jokisen apuna yhden kauden, mutta hänen lähtönsä on yllättävä, vaikka siihen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #HIFK, #SMliiga
Tampereen Tapparan jääkiekkoseuran Suomen mestaruus on saanut kansainvälistä huomiota, kun sen juhlat näkyivät New Yorkin Times Squarella. Nasdaq Helsinki onnitteli joukkuetta mestaruudesta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Suomi pelaa tiistaina Sveitsiä vastaan MM-kisojen A-lohkon voitosta. Voittaja saa puolivälierissä helpomman vastustajan, kun häviäjä kohtaa vaikeamman. Alkulohkot päättyvät tiistaina, ja B-lohkossa…
Jääkiekko
Colorado Avalanche johti ottelua Vegas Golden Knightsia vastaan, mutta hävisi lopulta 3–5. Nathan MacKinnonin pettymys näkyi selvästi, kun Vegas teki ratkaisevan maalin.…
Jääkiekko
Vegas Golden Knights voitti Colorado Avalanchen ja siirtyi voiton päähän Stanley Cupin loppuottelusta. Colorado johti avauserässä kolmea maalia, mutta Vegas tasoitti pelin…
Jääkiekko
Suomi voitti Itävallan jääkiekon MM-kisoissa lukemin 5–2. Tämä voitto oli Leijonille jo kuudes peräkkäinen turnauksessa. Ottelu pelattiin Zürichissä.
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 03.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.