Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti talon kattorakenteisiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti talon kattorakenteisiin.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 15:47, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Iltalehti, Talouselämä.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalasataman kerrostalo tuhoutui tulipalossa • Helsingin Kalasatamassa tapahtui tulipalo • Naapurin grillin aiheuttama tulipalo herättää kysymyksiä.
Kalasatamassa kerrostalo tuhoutui
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT sanoo, ettei talossa ollut ennen onnettomuutta ongelmia. Palo alkoi kaasugrillistä ja levisi nopeasti ylöspäin. Poliisi tutkii tapausta yleisvaaran tuottamisena.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo tuhosi kerrostalon. Rakennuttaja YIT ilmoittaa, ettei rakennuksessa havaittu poikkeavuuksia ennen onnettomuutta. Palo sai alkunsa kaasugrillistä ja levisi nopeasti talon kattorakenteisiin.
Helsingin Kalasatamassa lauantaina syttyi tulipalo, jonka syyksi on todettu kaasugrilli. Rakennusyhtiö YIT:n mukaan paloturvallisuudessa ei ole havaittu poikkeavuuksia. Viranomaiset tutkivat palon syytä ja sen seurauksia.
Helsingin Kalasatamassa syttyi viikonloppuna suuri tulipalo, jonka epäillään johtuvan parvekkeella olleesta kaasugrillistä. Vakuutusyhtiö Ifin mukaan grillauksesta johtuvia palovahinkoja sattuu taloyhtiöissä vuosittain. Vahingonkorvauksiin vaikuttaa kuitenkin useita tekijöitä, kuten grillauksen…
Kalasatamassa syttynyt tulipalo sai alkunsa parvekkeelta ja levisi nopeasti talon katolle. Rakennuksen rakentaja YIT ilmoittaa, että viranomaiset tutkivat palon syytä ja etenemistä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #YIT
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo levisi nopeasti asunnon parvekkeelta. Pelastuslaitos saapui nopeasti paikalle ja sai palon sammutettua. Palo kuitenkin levisi katolle, mikä herätti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, joka levisi nopeasti kerrostalon kattorakenteisiin. Pelastuslaitoksen mukaan palo alkoi neljännen kerroksen parvekkeelta ja levisi vain viisitoista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.