Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SDP:n puoluekokouksessa Antti Lindtman arvosteli voimakkaasti perussuomalaisia ja kokoomusta. Hän totesi, että perussuomalaiset ovat ottaneet hallituksen ohjat käsiinsä, mikä on hidastanut talouskasvua ja vaikuttanut EU-politiikkaan. Lindtmanin mukaan pääministeri Orpon lupaukset eivät ole toteutuneet.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SDP:n puoluekokouksessa Antti Lindtman arvosteli voimakkaasti perussuomalaisia ja kokoomusta. Hän totesi, että perussuomalaiset ovat ottaneet hallituksen ohjat käsiinsä, mikä on hidastanut talouskasvua ja vaikuttanut EU-politiikkaan. Lindtmanin mukaan pääministeri Orpon lupaukset eivät ole toteutuneet.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 14:53, pääluokka Politiikka.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lindtman kritisoi perussuomalaisia puoluekokouksessa • Lindtman kritisoi perussuomalaisia puoluekokouksessa • SDP:n velkajarrualoite hylättiin puoluekokouksessa.
Lindtman kritisoi perussuomalaisia
Antti Lindtman puhui SDP:n puoluekokouksessa. Hän sanoi, että perussuomalaiset ovat ottaneet hallituksen ohjat. Tämä on hidastanut Suomen talouskasvua. Lindtmanin mukaan pääministerin lupaukset eivät ole toteutuneet.
SDP:n puoluekokouksessa Antti Lindtman arvosteli voimakkaasti perussuomalaisia ja kokoomusta. Hän totesi, että perussuomalaiset ovat ottaneet hallituksen ohjat käsiinsä, mikä on hidastanut talouskasvua ja vaikuttanut EU-politiikkaan. Lindtmanin mukaan pääministeri…
SDP:n puoluekokouksessa Antti Lindtman esitti voimakasta kritiikkiä kokoomusta ja perussuomalaisia kohtaan. Hän nosti esiin mahdollisia tulevia ministereitä ja puolueen linjauksia. Lindtmanin puhe herätti keskustelua puolueen tulevaisuudesta.
SDP:n puoluekokouksessa Tampereella käsiteltiin talouskurialoitetta, jonka esitti Matias Mäkynen ja muutama muu demari. Aloite hylättiin ilman äänestystä tai keskustelua. Tämä osoittaa, että puolueessa on merkittävä vähemmistö, joka vastustaa…
SDP:n puoluekokous hyväksyi pitkän aikavälin tavoitteen työajan lyhentämisestä. Puheenjohtaja Antti Lindtman korosti, että työntekijöiden on saatava osuus tuottavuuden kasvusta. Velkajarrusta ei esitetty…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #AnttiLindtman
Antti Lindtman on valittu SDP:n puheenjohtajaksi vuosille 2026–2028 ilman vastaehdokkaita. Hän on toiminut puolueen johdossa vuodesta 2023. SDP:n puoluekokous päätti myös pidentää…
Politiikka • jaetut avainsanat: #AnttiLindtman, #SDP
SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman korosti Eurooppa-politiikan uudistamisen tarvetta puoluekokouksessa. Hän kritisoi perussuomalaisia, jotka hänen mukaansa ovat jarruttaneet Suomen linjaa EU-asioissa. Lindtman kehotti…
Politiikka • jaetut avainsanat: #AnttiLindtman, #SDP
Nasima Razmyar on valittu jatkamaan SDP:n 1. Varapuheenjohtajana, saaden 904 ääntä. Hän kommentoi myös mielipidekirjoitustaan, jossa käsiteltiin velkajarrua ja sen vaikutuksia suomalaisten…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #Velkajarru
Antti Lindtman käytti älylaseja puheessaan Sdp:n puoluekokouksessa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun hän käytti älylaseja julkisesti, ja niiden avulla hän luki puheensa…
Politiikka • jaetut avainsanat: #AnttiLindtman, #SDP
SDP:n puheenjohtaja Antti Lindtman ilmoitti, että puolue ei hyväksy perusteettomia pätkätöitä hallitusvastuussa. Tämä linjaus esitettiin puoluekokouksessa Tampereella. Lindtman korosti, että SDP haluaa…
Politiikka • jaetut avainsanat: #SDP, #AnttiLindtman
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.