Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa sijaitseva ravintola Harbour suljettiin lauantai-iltana poliisin kehotuksesta. Sulkeminen tapahtui, kun lähellä syttyi kerrostalopalo, joka herätti huolta ravintolan työntekijöissä. Tilanteesta huolimatta ravintolassa vallitsi rauhallinen tunnelma.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa sijaitseva ravintola Harbour suljettiin lauantai-iltana poliisin kehotuksesta. Sulkeminen tapahtui, kun lähellä syttyi kerrostalopalo, joka herätti huolta ravintolan työntekijöissä. Tilanteesta huolimatta ravintolassa vallitsi rauhallinen tunnelma.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 12:33, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravintola suljettiin palon takia.
Ravintola suljettiin palon takia
Helsingin Kalasatamassa ravintola Harbour suljettiin lauantai-iltana. Poliisi kehotti työntekijöitä laittamaan paikan kiinni kerrostalon palon vuoksi. Työntekijät näkivät savua ja paloautoja. Tunnelma ravintolassa oli rauhallinen, eikä paniikkia syntynyt.
Helsingin Kalasatamassa sijaitseva ravintola Harbour suljettiin lauantai-iltana poliisin kehotuksesta. Sulkeminen tapahtui, kun lähellä syttyi kerrostalopalo, joka herätti huolta ravintolan työntekijöissä. Tilanteesta huolimatta ravintolassa vallitsi rauhallinen tunnelma.
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana tulipalo, jonka epäillään johtuneen kaasugrillin käytöstä parvekkeella. Poliisi tutkii kahta asukasta yleisvaaran tuottamisesta ja selvittää, miten tuli pääsi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Kalasataman Leonkadulla syttynyt parvekepalo aiheutti suuria vahinkoja, ja kerrostalo on nyt asuinkelvoton. Lumo Kodit oyj selvittää tilapäismajoitusta asukkaille, ja poliisi tutkii tapausta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Palo
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana voimakas kerrostalopalo, joka vaurioitti koko rakennuksen käyttökelvottomaksi. Poliisin alustavan arvion mukaan palo sai alkunsa neljännen kerroksen parvekkeella olleesta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.