Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen. Helsingissä etsitään kadonnutta miestä, ja Trump vitsaili toimittajaillallisella.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kahdentoista kuukauden euribor laski 2,780 prosenttiin, kun edellinen luku oli 2,828 prosenttia. Kuuden kuukauden euribor laski myös, mutta kolmen kuukauden euribor nousi hieman. Korkojen heilahtelut ovat olleet tavallista suurempia Iranin sodan vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kahdentoista kuukauden euribor laski 2,780 prosenttiin, kun edellinen luku oli 2,828 prosenttia. Kuuden kuukauden euribor laski myös, mutta kolmen kuukauden euribor nousi hieman. Korkojen heilahtelut ovat olleet tavallista suurempia Iranin sodan vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 12:15, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Euribor-korot laskivat jälleen.
Euribor-korot laskivat taas
Kahdentoista kuukauden euribor laski 2,780 prosenttiin. Aiemmin se oli 2,828 prosenttia. Kuuden kuukauden euribor laski myös. Kolmen kuukauden euribor nousi hieman. Korkojen muutokset ovat olleet suuria Iranin sodan takia.
Kahdentoista kuukauden euribor laski 2,780 prosenttiin, kun edellinen luku oli 2,828 prosenttia. Kuuden kuukauden euribor laski myös, mutta kolmen kuukauden euribor nousi hieman. Korkojen heilahtelut ovat olleet tavallista…
Pörssisähkön hinta on tänään usean tunnin ajan miinuksella. Halvimmillaan sähkö on iltapäivällä kello kolmen ja neljän välillä, jolloin hinta on -0,96 senttiä…
Talous
QT Groupin osakekurssi on noussut 45 prosenttia kevään pohjista. Analyytikko Kimmo Stenvall arvioi, että tulosjulkistus on herättänyt myyjissä hermostuneisuutta. Kasvukäänteestä tarvitaan kuitenkin…
Talous • jaetut avainsanat: #Talous
Raakaöljyn hinnat ovat laskeneet yli viisi prosenttia Aasian pörssien avauduttua. Brent-laadun hinta on nyt noin 98 dollaria barrelilta, kun taas WTI-laadun hinta…
Talous
Muusikko Samu Haberin Get Nasty -yhtiö on menestynyt taloudellisesti. Viime vuonna yhtiön liikevaihto oli 2,7 miljoonaa euroa ja tulos 1,6 miljoonaa euroa.…
Talous • jaetut avainsanat: #Talous
Suomen talous on kasvanut alkuvuonna 0,9 prosenttia, mikä on OECD-maiden toiseksi nopein kasvu. Ainoastaan Etelä-Korea on kasvanut nopeammin. Vaikka talouskasvu on myönteinen…
Talous • jaetut avainsanat: #Talous
Tekoälyn käyttöönotto voi parantaa yritysten kilpailukykyä, mutta sen tulee keskittyä innovaatioihin eikä vain säästöihin. Suomen talous on ollut kasvamatta lähes kahteenkymmeneen vuoteen,…
Talous • jaetut avainsanat: #Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.