Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuutostiellä Luumäellä on tapahtunut öljyvuoto, joka on johtanut ajokaistan sulkemiseen. Fintrafficin mukaan tilanne aiheuttaa haittaa Lappeenrantaan suuntautuvassa liikenteessä. Pelastuslaitos on lähettänyt paikalle useita yksikköjä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuutostiellä Luumäellä on tapahtunut öljyvuoto, joka on johtanut ajokaistan sulkemiseen. Fintrafficin mukaan tilanne aiheuttaa haittaa Lappeenrantaan suuntautuvassa liikenteessä. Pelastuslaitos on lähettänyt paikalle useita yksikköjä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 10:25, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Öljyvuoto sekoittaa liikennettä Kuutostiellä.
Öljyvuoto sekoittaa liikennettä Kuutostiellä
Kuutostiellä Luumäellä on öljyvuoto. Tämä on sulkenut ajokaistan. Liikenne Lappeenrantaan on vaikeaa. Pelastuslaitos on tullut paikalle viiden yksikön voimin.
Kuutostiellä Luumäellä on tapahtunut öljyvuoto, joka on johtanut ajokaistan sulkemiseen. Fintrafficin mukaan tilanne aiheuttaa haittaa Lappeenrantaan suuntautuvassa liikenteessä. Pelastuslaitos on lähettänyt paikalle useita yksikköjä.
Keuruulla tapahtui moottoripyörän ulosajo, jossa menehtyi yksi henkilö ja toinen loukkaantui. Onnettomuus tapahtui Mäntäntiellä Pirttilahdentien risteyksen lähellä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja…
Liikenne
Pihtiputaalla tapahtui onnettomuus, jossa rekka törmäsi huoltoaseman seinään. Onnettomuus sattui torstain vastaisena yönä, ja huoltoasema pysyy auki vahingosta huolimatta. Rekan siirtäminen vaatii…
Liikenne
Paltamossa liikenne Viitostiellä on jälleen normaalia, kertoo Fintraffic. Aamulla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto ja rekka olivat osallisina. Onnettomuuden vuoksi tie oli aluksi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Fintraffic
Valtatie 5 on suljettu Paltamossa rekan ja henkilöauton törmäyksen vuoksi. Onnettomuudessa oli osallisena kaksi henkilöä, joista toinen vietiin jatkohoitoon. Poliisi tutkii onnettomuuden…
Liikenne
Helsinki-Vantaalle saapuneella lennolla kuoli yksi ihminen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyntutkintana, mutta ei paljasta tarkkoja tietoja. Finnair vahvisti, että lento Bangkokista Helsingistä oli…
Liikenne
Sodankylässä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa henkilöauto suistui veteen. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 10.16 ja paikalle lähti viisi yksikköä, mukaan lukien pelastushelikopteri. Onnettomuudessa pelastettiin…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.