Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Onnettomuustutkintakeskus Otkes selvittää, tarvitaanko turvallisuustutkintaa Kalasataman tulipalosta. Tulipalo levisi kerrostalon kattorakenteisiin Helsingissä lauantai-iltana. Otkes vierailee paikan päällä maanantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Onnettomuustutkintakeskus Otkes selvittää, tarvitaanko turvallisuustutkintaa Kalasataman tulipalosta. Tulipalo levisi kerrostalon kattorakenteisiin Helsingissä lauantai-iltana. Otkes vierailee paikan päällä maanantaina.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 09:54, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Otkes tutkii Kalasataman tulipaloa.
Otkes tutkii Kalasataman tulipaloa
Otkes selvittää, tarvitseeko se tutkia Kalasataman tulipaloa. Tulipalo syttyi kerrostalon katolla Helsingissä lauantaina. Otkes menee paikan päälle maanantaina. Jos palo on samanlainen kuin Jyväskylässä, tutkintaa ei ehkä tehdä.
Onnettomuustutkintakeskus Otkes selvittää, tarvitaanko turvallisuustutkintaa Kalasataman tulipalosta. Tulipalo levisi kerrostalon kattorakenteisiin Helsingissä lauantai-iltana. Otkes vierailee paikan päällä maanantaina.
Helsingin Kalasatamassa tapahtui lauantai-iltana tulipalo, joka aiheutti suuria vahinkoja kerrostalolle. Iltalehden kuvaaja vieraili paikalla ja kuvasi rappukäytävän tuhoja. Savun haju oli voimakas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasatamassa syttyi tulipalo kerrostalossa, joka levisi parvekkeelta kattorakenteisiin. Pelastuslaitos on paikalla sammutustöissä, eikä loukkaantumisia ole tapahtunut. Savua leviää alueelle, mutta se…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo on aiheuttanut merkittäviä vahinkoja, ja jopa 40 Lumo-kotien asuntoa on kärsinyt tuhoista. Isännöintijohtaja Ville Kilpi kertoo, että yhtiö…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama
Helsingin Kalasatamassa syttynyt kerrostalopalo levisi nopeasti neljännestä kerroksesta katolle. Asiantuntijat epäilevät, että palon leviäminen ei ollut normaalia, ja Onnettomuustutkintakeskus harkitsee tutkinnan aloittamista.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasatamassa syttynyt tulipalo levisi nopeasti asunnon parvekkeelta. Pelastuslaitos saapui nopeasti paikalle ja sai palon sammutettua. Palo kuitenkin levisi katolle, mikä herätti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Helsingin Kalasatamassa syttyi lauantai-iltana suuri tulipalo, joka levisi nopeasti kerrostalon kattorakenteisiin. Pelastuslaitoksen mukaan palo alkoi neljännen kerroksen parvekkeelta ja levisi vain viisitoista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kalasatama, #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.