Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ebola-tapaukset nousevat yli 900 Kongossa, ja Helsingin käräjäoikeus antaa tänään tuomion Korson tuhopoltosta. Ebola-tapaukset nousevat yli 900 Kongossa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tikkurilassa tapahtuneessa kuolonkolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen loukkaantui. Poliisi on saanut valmiiksi tutkinnan, jonka mukaan kuljettaja käytti ilokaasua ajaessaan. Kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mukaan lukien taposta ja törkeästä rattijuopumuksesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tikkurilassa tapahtuneessa kuolonkolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen loukkaantui. Poliisi on saanut valmiiksi tutkinnan, jonka mukaan kuljettaja käytti ilokaasua ajaessaan. Kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mukaan lukien taposta ja törkeästä rattijuopumuksesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 25.5.2026 klo 10:11, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Helsingin Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuljettaja käytti ilokaasua kuolonkolarissa • Kuljettaja käytti ilokaasua kuolonkolariin • Nuori kuljettaja myönsi ilokaasun käytön.
Kuljettaja käytti ilokaasua onnettomuudessa
Tikkurilassa tapahtui onnettomuus, jossa kuoli 15-vuotias poika. Toinen poika loukkaantui lievästi. Poliisi tutki onnettomuutta ja huomasi, että kuljettaja käytti ilokaasua. Kuljettajaa epäillään vakavista rikoksista, kuten taposta. Asia siirtyy syyteharkintaan.
Tikkurilassa tapahtuneessa kuolonkolarissa kuoli 15-vuotias poika ja toinen loukkaantui. Poliisi on saanut valmiiksi tutkinnan, jonka mukaan kuljettaja käytti ilokaasua ajaessaan. Kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mukaan lukien taposta ja…
Tikkurilassa tapahtuneessa kuolonkolariissa 15-vuotias poika menetti henkensä, kun auto suistui ravintolan terassille. Poliisin mukaan kuljettaja oli käyttänyt ilokaasua onnettomuuden aikana. Tutkinta asiasta jatkuu.
Vantaalla tapahtui onnettomuus, jossa 15-vuotias poika kuoli. Esitutkinta on valmistunut ja asia on siirretty syyttäjälle syyteharkintaan. Kuljettaja myönsi käyttäneensä ilokaasua ajon aikana ja häntä epäillään törkeästä kuolemantuottamuksesta.
Vantaalla tapahtui kuolemaan johtanut onnettomuus, jossa 15-vuotias poika sai surmansa. Poliisi on saanut valmiiksi esitutkinnan, ja kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mukaan lukien…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tikkurila
Pohjanmaan poliisi tutkii väkivallantekoa vaasalaisessa palvelukodissa, jossa asiakas joutui hyökkäyksen kohteeksi. Rikoksesta epäilty on toinen asukas, joka on syntynyt 1930-luvulla. Tapausta tutkitaan…
Rikos
Rovaniemen hovioikeus on koventanut 51-vuotiaan Marko Juhani Backmanin tuomiota, joka tappoi 23-vuotiaan naisystävänsä. Alun perin käräjäoikeus tuomitsi hänet kuolemantuottamuksesta, mutta hovioikeus katsoi…
Rikos
Oulussa mies epäillään yrittäneen ajaa useiden ihmisten päälle autolla riidan jälkeen. Tilanteessa ei tullut vakavia vammoja, mutta mies puhalsi alkometriin törkeän rattijuopumuksen…
Rikos
Raumalla on vangittu kuusikymppinen mies epäiltynä avopuolisonsa taposta. Nainen löytyi kuolleena kerrostaloasunnosta, ja poliisi epäilee kahta miestä taposta. Toinen epäilty on vapautettu…
Rikos
Helsingin käräjäoikeus antaa tänään tuomion Vantaan Korson tuhopoltosta, jossa kahdelle teinille vaaditaan rangaistuksia murhan yrityksestä. Syyttäjien mukaan pojat, jotka olivat tekoaikaan 15-vuotiaita,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vantaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.